Mitä sinulla on sydämellä? Toimintapäivänä la 19.10. SDP liikkeellä ympäri Suomea

Viime vuoden lokakuussa ensimmäistä kertaa järjestetty SDP:n Toimintapäivä järjestetään jälleen lauantaina 19.10.2019. Päivän aikana SDP:n aktiivit aina pääministeristä kuntapäättäjiin ovat kohtaamassa ja kuuntelemassa ihmisiä lähes 40 paikkakunnalla.

– Päivän idea kiteytyy yhteen kysymykseen: Mitä sinulla on sydämellä? Puolueena haluamme olla läsnä ja kuulla mitä ihmisillä on meille kerrottavana, niin kasvotusten kuin SDP:n Kansalaispaneelin välityksellä, sanoo SDP:n puoluesihteeri Antton Rönnholm.

SDP:n Kansalaispaneeli tarjoaa ihmisille helpon ja suoran väylän vaikuttamiseen. Sen kautta voi lähettää viestin pääministeripuolueelle, vastata kyselyihin ja saada tietoa ajankohtaisista poliittisista asioista. Kansalaispaneelia voi käyttää verkkoselaimessa tai puhelimeen ladattavan sovelluksen kautta.

– Kansalaispaneelin kautta olemme keväällä pyytäneet ihmisten näkemyksiä esimerkiksi hallitusohjelmaan ja syksyllä talousarvioesitykseen. Tähän mennessä Kansalaispaneelin kautta on tullut ihmisiltä yli 90 000 vastausta. Kaikki viestit ja vastaukset ovat meille todella arvokkaita ja olemme niistä kiitollisia, sanoo Rönnholm.

Toimintapäivän aikana järjestetään yli 40 tapahtumaa ympäri maata ja niihin osallistuu SDP:n ministereitä, kansanedustajia ja kuntapäättäjiä. Pääministeri Antti Rinne on tavattavissa Orimattilassa, Lahdessa ja Heinolassa.

Katso kaikki Toimintapäivän tapahtumat täältä: https://sdp.fi/fi/tulemme-tapaamaan-sinua-19-10/

Lisää tietoa Kansalaispaneelista täältä: https://sdp.fi/fi/vaikuta/kansalaispaneeli/