Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Nyt on aika ottaa rohkeita askeleita kohti uuden ajan elinkeino- ja teknologiapolitiikkaa. SDP on valmistellut kasvua ja työllisyyttä tukevan strategian, jossa esitettyihin toimiin toivottavasti myös maan hallitus tarttuu. - Ympäristöteknologiassa ja kierto- ja jakamistaloudessa olisi runsaasti hyödyntämätöntä kasvupotentiaalia, samoin palvelu- ja matkailualalla. Lisäpanostukset tutkimukseen ja tuotekehitykseen ovat nyt välttämättömiä, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

– Katse pitäisi nostaa pelkästä hintakilpailukyvystä vientiin ja elinkeinopuolen uudistukseen. Suomella olisi hyvät mahdollisuudet muun muassa energiatehokkuudessa, ympäristöteknologiassa ja kiertotaloudessa. Olisin odottanut puoliväliriihessä jykevämpiä linjauksia, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

SDP:n työelämä- ja tasa-arvovaliokunnan demarit Tarja Filatov (pj.), Merja Mäkisalo-Ropponen ja Ilmari Nurminen toivottavat kaikille hyvää vappua. Jokainen meistä on tärkeä osa Suomen menestystarinaa ja jokaiselle meistä on löydettävä oma paikka yhteiskunnasta.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

The Social Democratic Party of Finland strongly condemns the violence that erupted in the Parliament in Skopje. What took place, did not follow the basic principles of parliamentary democracy and is not an acceptable way to influence democratic processes.Sosialidemokraatit SDP

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Hallintarekisteri on kuin koulutusleikkaukset. Kukaan ei kuulemma niitä halua, mutta vastakkaisista lupauksista huolimatta ne silti etenee.

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Hallituksen esitys uudeksi arvopaperilaiksi sisältää jälleen kerran moneen kertaan kuopatun hallintarekisterin samoine ongelmineen kuin aiempina kertoina. Sitä ei pidä hyväksyä. "Vaadimme, että lakiesitys palautetaan kiireelliseen lisävalmisteluun ja siihen lisätään selkeä sijoittajiin kohdistuvat hallintarekisteröinnin kielto myös sijoitettaessa ulkomailla liikkeeseen laskettuihin suomalaisyhtiöiden arvopapereihin. On myös varmistettava, että tiedot omistajista ja sijoituksista todella saadaan ulkomaisista arvopaperikeskuksista", kertoo Lauri Ihalainen. Klikkaa peukkua ja jaa eteenpäin, jos olet Laurin kanssa samaa mieltä!Sosialidemokraatit SDP

Kansalaispaneeli

Tiimi

SDP:N KANSALAISPANEELISSA SAAT ÄÄNESI KUULUVIIN

LYHYESTI

– Paneelissa vastaat ajankohtaisiin yhteiskunnallisiin kysymyksiin –
– Saat lyhyen kyselyn sähköpostiisi 6-8 kertaa vuodessa –
– Kaikkiin kyselyihin ei ole pakko vastata, erota voit milloin vain –
– Paneeliin voi liittyä kuka tahansa –
– SDP hyödyntää tuloksia kantojensa muodostamisessa –

Mikä on Kansalaispaneeli?

SDP:n Kansalaispaneelissa pääset kertomaan mielipiteesi kiinnostaviin ja ajankohtaisiin yhteiskunnallisiin kysymyksiin. SDP hyödyntää paneelin kautta saatuja tuloksia kantojensa muodostamisessa – se on kätevä tapa saada oma ääni kuuluviin.

Kuinka paneeli toimii?

Kansalaispaneelin jäsenenä saat 6–8 kertaa vuodessa lyhyen kyselyn sähköpostiisi. Kysely koskee ajankohtaisia yhteiskunnallisia teemoja, joihin SDP on muodostamassa kantaansa. Paneelissa pääset myös itse tutustumaan aiemmin saatuihin tuloksiin. Kaikkiin kyselyihin ei ole pakko vastata, ja paneelista voi erota milloin vain. Kansalaispaneelin jäseneksi voi ryhtyä kuka tahansa, se ei edellytä SDP:n jäsenyyttä.

Kuinka paneeli vaikuttaa?

Kyselyiden tulokset raportoidaan SDP:n puoluehallitukselle. Tulokset välitetään myös puolueen kansanedustajille, jotka voivat käyttää tuloksia hyödykseen eduskuntatyössään.

Kuinka liityn paneeliin?

Täytä yhteystietosi lomakkeeseen ja paina lähetä. Saat vahvistusviestin sähköpostiisi.

Haluatko vaikuttaa vielä enemmän?

Kuntavaalit koittavat jälleen keväällä 2017. Oletko kiinnostunut siitä, mitä paikkakunnallasi tapahtuu? Lue lisää SDP:n kuntavaaliehdokkuudesta.

Oletko kiinnostunut SDP:n jäsenyydestä? Lue lisää ja liity jäseneksi täällä.

Etunimi
Sukunimi