SDP ilmapallot
Tältä sivulta löydät tulevat tapahtumamme.

SDP:n kesätapahtumat 2022

SDP järjestää kesätapahtumia ympäri Suomen. Kutsumme sinut mukaan!

Tapahtumat on suunnattu lapsiperheille. Tapahtumissa tarjolla värityskirjoja ja saippuakuplia. Tule kertomaan meille, mitä sinulla on sydämellä. Voit kertoa sen myös verkkolomakkeella: Mitä sinulla on sydämellä?

SDP:n kesätapahtumien ajat ja paikat

Tulossa syksyllä 2022

Neliosainen koulutuskokonaisuus järjestöosaajille

• 8.9.2022 Osaava ja vastuullinen yhdistys (iltatoteutus etänä)
  • 17.9.2022 Luova ja erottautuva yhdistys (lähitoteutus)
  • 22.9.2022 Innostava ja vetovoimainen yhdistys (iltatoteutus etänä)
  • 29.9.2022 Aktiivinen ja monipuolinen viestintä (iltatoteutus etänä)

Koulutus on tarkoitettu kaikille SDP:n yhdistystoiminnassa mukana oleville ja siitä kiinnostuneille. Koulutus on maksuton. Lähikoulutusosuus järjestetään Tampereella, koulutukseen sisältyy ruokailu ja matkat maksetaan halvimman julkisen liikenteen mukaan. Koulutus järjestetään yhteistyössä Työväen Sivistysliiton kanssa.

Ilmottaudu koulutukseen

Lataa esite: Neliosainen koulutuskokonaisuus järjestöosaajille, syksy 2022

Maailmanpolitiikan korkeakoulu

Haluatko rakentaa parempaa maailmaa? Oletko kiinnostunut kansainvälisestä työurasta? Sytytkö diplomatian haasteista, kansainvälisten järjestöjen toimintakentistä tai EU-päätöksenteon kiemuroista? Houkuttaako ura Suomen rajojen ulkopuolella? Jos vastasit myöntävästi yhteenkään kysymyksistä, Maailmanpolitiikan korkeakoulu voi olla sinua varten.

Lue lisää ja hae mukaan koulutukseen

29.–30.10. Järjestöpäivät 2022

SDP:n seuraavat valtakunnalliset järjestöpäivät pidetään lokakuun viimeisenä viikonloppuna Aulangolla Hämeenlinnassa. Luvassa on innostusta, ideoita ja työkaluja tekemiseen. Haastamista, herättelyä ja tuoreita ajatuksia sekä uusia ja vanhoja tuttavuuksia. Ensi kevään eduskuntavaalit näkyvät taatusti järjestöpäivien ohjelmassa.

Järjestöpäivät on tarkoitettu kaikille jäsenille, ja vaalien lähestyessä erityisesti ehdokkaille, vaalipäälliköille ja tukiryhmille.

Järjestöpäivät alkavat lauantaina lounaalla ja päättyvät sunnuntaina lounaaseen. Lounaiden väliin jää mahtavasti aikaa ottaa haltuun ajankohtaista poliittista sisältöä sekä kartuttaa osaamista kampanjataidoissa ja viestinnässä.

Osallistumismaksu järjestöpäiville on 50 euroa (sisältää ohjelman ja ruokailut). Matkakulut korvataan halvimman julkisen liikenteen mukaan ja matkakuluissa on 25 euron omavastuu.

Ilmoittautuminen alkaa elokuussa. Silloin julkaistaan myös ohjelma sekä tarkka aikataulu.

Lue lisää järjestöpäivistä

Löydä lisää tapahtumiamme piirien sivuilta: