SDP ilmapallot
Tältä sivulta löydät tulevat tapahtumamme.

14.5. SDP:n ylimääräinen puoluevaltuuston kokous

SDP järjestää ylimääräisen puoluevaltuuston kokouksen Helsingissä Paasitornissa. Kokous käydään suljetuin ovin. Median ilmoittautuminen kokoukseen on päättynyt. Kokouksen avausta ja mediatilaisuutta voi seurata livelähetyksenä.

Lue lisää ja seuraa kokousta livenä 14.5.2022

11.6. SDP:n puoluejohdon kesäkiertue

SDP:n puoluejohto kiertää ympäri Suomea kesäkuussa. Tule tapaamaan meitä! Päivitämme tarkempaa tietoa vierailupaikoista ja -ajoista lähempänä kiertuepäivää.

12.7. SuomiAreena, Pori

SDP on mukana SuomiAreenassa Porissa. Oma puoluepäivämme tapahtumassa on tiistaina 12.7. Tapahtuman järjestävät yhdessä MTV ja Porin kaupunki.

Lue tapahtumasta lisää SuomiAreenan sivuilta

Tulossa syksyllä 2022

Neliosainen koulutuskokonaisuus järjestöosaajille

• 8.9.2022 Osaava ja vastuullinen yhdistys (iltatoteutus etänä)
  • 17.9.2022 Luova ja erottautuva yhdistys (lähitoteutus)
  • 22.9.2022 Innostava ja vetovoimainen yhdistys (iltatoteutus etänä)
  • 29.9.2022 Aktiivinen ja monipuolinen viestintä (iltatoteutus etänä)

Koulutus on tarkoitettu kaikille SDP:n yhdistystoiminnassa mukana oleville ja siitä kiinnostuneille. Koulutus järjestetään yhteistyössä Työväen Sivistysliiton kanssa.

Löydä lisää tapahtumiamme piirien sivuilta: