Rekommendera medlemskap i SDP!

Nu, om någonsin, lönar det sig att rekommendera medlemskap i SDP!

Varje SDP-medlem som rekryterar en ny medlem till partiet får ett Superpresentkort (SuperLahjakorti) till ett värde av 25 euro. Nu lönar det sig alltså att rekommendera partimedlemskap för kompisar, bekanta, familjer och arbetskamrater – att bygga upp en rättvisare värld är alltid effektivare och roligare med en större grupp!

VARFÖR LÖNAR DET SIG ATT REKRYTERA MEDLEMMAR UNDER KAMPANJEN?

• För varje rekommendation som lett till medlemskapet får den nya medlemmen ett superpresentkort (25 euro). Den som sedan får denna typ av superpresentkort kan sedan omvandla kortet till ett av hundratals olika presentkort.
  • Det är lätt och naturligt att rekrytera nya medlemmar före kommunalvalet.
  • Medlemskap i SDP är ett ställningstagande för ett rättvisare, jämlikare och mer medmänskligt samhälle.
  • Världen kan förändras. Det behövs bara modiga människor.

MER INFORMATION OM KAMPANJEN:

• Rekryterarens namn och kontaktuppgifter ska antecknas på den anslutande medlemmens medlemblankett.
  • Superpresentkortet skickas till den person som omnämns på medlemsblanketten när den nya medlemmen betalat sin första medlemsavgift. Medlemsavgiften faktureras två gånger per år.
  • Rekryteraren måste ha varit SDP-medlem under rekryteringen.
  • Man får under kampanjen rekrytera flera nya medlemmar. Rekryteraren får ett presentkort för varje ny medlem som anslutit sig.
  • Kampanjen gäller tills vidare.
  • Läs mer om medlemskapet här!