Johanna Ojala-Niemelä

www.johannaojala-niemela.fi

Avustaja: Miina-Anniina Heiskanen
Email: miina-anniina.heiskanen(at)eduskunta.fi

Toimielinjäsenyydet ja tehtävät eduskunnassa:

• Puhemiesneuvosto (jäsen)
  • Perustuslakivaliokunta (Puheenjohtaja)
  • Tarkastusvaliokunta (jäsen)
  • Itsenäisyyden juhlavuoden lastensäätiön valtuuskunta (varajäsen)
  • Kansainvälisten asiain foorumi (jäsen)

Yhteiskunnassa on edelleen monia epäkohtia, jotka kaipaavat kohentamista

Olen 36-vuotias SDP:n toisen kauden kansanedustaja Lapista. Koulutukseltani olen varatuomari ja ulkomaankaupan merkonomi. Asun Rovaniemellä Ounasvaaran juurella. Perheeseeni kuuluu aviomieheni lisäksi 1-vuotias Aava-tyttö ja 5-vuotias Veeti-poika.

Muita luottamustoimiani ovat muun muassa Lapin liiton valtuuston puheenjohtajuus sekä Rovaniemen kaupunginvaltuuston II varapuheenjohtajuus sekä lisäksi toimin erilaisissa kansalaisjärjestöissä. Olen Tradekan edustajiston jäsen.

Otan kansanedustajan työni vakavasti ja haluan tehdä parhaani lappilaisten eteen.

Pidetään yhteyttä vaalien välilläkin!