Miapetra Kumpula-Natri

Instagram: @miapetrakumpula

AVUSTAJAT BRYSSELISSÄ:

Aleksi Kuusisto
Kauppa- ja investointipolitiikka (INTA-valiokunta), talous- ja työllisyysasiat, EU:n ulkosuhteet, parlamentin USA ja Japani valtuuskunnat

aleksi.kuusisto@europarl.europa.eu
p. +32 2 2838294

Topi Juga
Digi- ja innovaatiasiat (ITRE-valiokunta), perussopimusasiat (AFCO-valiokunta), viestintä

topi.juga@ep.europa.eu
p. +32 2 2837294
mob. +358 443578149

Anna Mäenpää
Energia, teollisuus- ja ilmastoasiat (ITRE-valiokunta), kabinettivastaava

anna.maenpaa@ep.europa.eu
p. +32 2 2847294
mob. +358 407351781

Olli Korpimäki
Harjoittelija, toimisto, koulutus- ja yleiset EU-asiat

p. +32 2 4857294

Kotimaan koordinaattori: