Miapetra Kumpula-Natri

Kumpula-Natri Miapetra

Europarlamentaarikko
050 511 3004, Belgia: +32 472 109 151, Lankapuhelin parlamentissa: +32 2 2845 29
miapetra.fi

Facebook: facebook.com/kumpulanatri
Instagram: @miapetrakumpula
Twitter: @miapetrakumpula

Avustajat Brysselissä

Tiina Hirvisaari
Kansainvälisen kaupan asiat (INTA-valiokunta), perussopimus-, työjärjestys- ja toimielinasiat (AFCO-valiokunta), EU-US-delegaatio, yleispolitiikka
Puhelin: +32 472 87 49 35
Sähköposti: tiina.hirvisaari@ep.europa.eu

Leevi Saari
Digi-asiat (ITRE-valiokunta), tekoäly (AIDA-valiokunta)
Puhelin: +32 22 83 72 94
Sähköposti: leevi.saari@ep.europa.eu

Pia Björkbacka

Ilmasto- ja energia-asiat, elinkeinopolitiikka ja työelämä (ITRE-valiokunta)
Puhelin: +358 50 464 5342
Sähköposti: pia.bjoerkbacka@europarl.europa.eu