Sosialidemokraatit SDPshared note on Facebook

Lue SDP:n Helsingin pormestariehdokkaan Tuula Haataisen tarina tuusniemeläisestä tytöstä ministeriksi, apulaiskaupunginjohtajaksi, kaupunginvaltuutetuksi ja kansanedustajaksi. Tässä kattavassa ja koskettavassa jutussa Tuula kertoo elämäntarinansa lisäksi myös mietteitään muun muassa äitiydestä, perheestä, tasa-arvosta ja tämän päivän politiikasta.Sosialidemokraatit SDP

Nasima Razmyarshared image on Instagram

Oli ihana viettää perheen kanssa aurinkoista sunnuntaipäivää. Seuraavat pari viikkoa meneekin kampanjoinnin parissa. Sekin on ihanaa! 😊nasimarazmyar

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Maarit Feldt-Ranta påminner att många sakkunniga varnar, att modellen som regeringen Sipilä har valt, kommer att försämra, inte förbättra situationen inom social- och hälsovården.Sosialidemokraatit SDP

Maarit Feldt-Rantashared video on Instagram

Vår natur är underbar och det finns många fina ställen i Raseborg. Det är lätt att förstå att många vill bo och också besöka vår stad. Vi vill göra vår stad ännu mera attraktiv. - Meillä on upea luonto ja monia hienoja nähtävyyksiä ja vierailukohteita. On helppo ymmärtää miksi monet haluavat asua täällä ja myös matkailijoita ja kesäasukkailta riittää. Haluamme kehittää kaupungistamme vielä entistäkin houkuttelevamman. #kommunalvalet #kuntavaalit #allaskamed #pidetäänkaikkimukana #helaraseborg #kokoraasepori @petrapaulina @syss3 @cgrundstrom maaritfeldtranta

SDPshared image on Instagram

Työn ja perhe-elämän yhdistämisestä on tehtävä nykyistä helpompaa. Uudenlainen joustava koulupäivä lisäisi perheen arjen yhteisiä tunteja, iltoja vanhemmille ja lapsille. Tähän tarvitsemme yhteistyötä kuntien ja kolmannen sektorin toimijoiden kanssa. Ensi keskiviikkona alkaa kuntavaalien ennakkoäänestys. Tutustu SDP:n inhimillisemmän Suomen ratkaisuihin: vaali.sdp.fi. #kuntavaalit #kaikkimukana #sdp #sosialidemokraatit #kunnat #perhe #lapset #koulutus #harrastussosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Työn ja perhe-elämän yhdistämisestä on tehtävä nykyistä helpompaa. Uudenlainen joustava koulupäivä lisäisi perheen arjen yhteisiä tunteja, iltoja vanhemmille ja lapsille. Tähän tarvitsemme yhteistyötä kuntien ja kolmannen sektorin toimijoiden kanssa. Ensi keskiviikkona alkaa kuntavaalien ennakkoäänestys. Tutustu SDP:n inhimillisemmän Suomen ratkaisuihin: https://vaalit.sdp.fi/ratkaisut/perheille-enemman-yhteista-aikaa/Sosialidemokraatit SDP

Ville Skinnarishared image on Instagram

Kyllä brändi - Suomelle jaei bulkki - Suomelle. Hausjärven kuntavaalikiertueen parhaat herkut löytyy Hikiältä. Hikiän Kyrsä ja Hikiän Velli.villeskinnari

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

SDP:n kansanedustaja Sirpa Paateron mukaan oli yllättää kuulla, kuinka ”Senaatti 2” on jo perustettu ennen kuin varsinainen maakuntalaki on lähelläkään päätöksentekoa. Asia tuli esille, kun uutisoitiin johdon palkkaamisesta ilman avointa hakua, eli ”kun tiedämme jo parhaat”-periaatteella. – Näin siis uuden maakuntahallinnon ensimmäiset hyvän hallinnon ja demokratian vastaiset päätökset alkavat jo näkyä, Paatero toteaa.Sosialidemokraatit SDP

SDP:n vappu 2016

vappu-kuvituskuva

SDP:n puoluejohto ja kansanedustajat pitävät perinteiseen tapaan vappupuheita laajalla rintamalla ympäri maan. Katso alta vappupuhujat ja paikkakunnat (muutosvarauksin). Puheet 1.5., ellei toisin mainita.

Rinne Antti, SDP:n puheenjohtaja, kansanedustaja

Kotka, Sibeliuksen puisto klo 11 (klo 10.45 vappumarssi Keskuskoululta); Haminan tori klo 13

Lindtman Antti, SDP:n eduskuntaryhmän pj.

Rauma klo 9.45; Porin tori klo 11

Marin Sanna, SDP:n 2. vpj., kansanedustaja

Raisio, Tasalan aukio klo 10; Turku,  ravintola Koulun piha klo 12 (marssi 11.30 lähtee Yliopistonkadun ja Aurakadun kulmasta);  Uusikaupunki, tori klo 14

Kiuru Krista, SDP:n 3. vpj., kansanedustaja

Heinolan tori klo 11.10;  Lahden tori klo 12.20; Kärkölä, Järvelän Aurinkotori klo 13.20

Filatov Tarja, SDP:n puoluevaltuuston pj.,kansanedustaja

Mäntsälä, Rai-tori klo 11; Hämeenlinna, kauppatori klo 13:00

Paananen Reijo, SDP:n puoluesihteeri

Siilinjärvi klo 10; Kuopio, tori klo 12 ja Sektori klo 12.50

Jaakonsaari Liisa, MEP

Loviisan tori klo 10.30; Porvoon Kaupunginpuisto klo 11.30

Feldt-Ranta Maarit, kansanedustaja

Kirkkonummen tori klo 11.15

Gustafsson Jukka, kansanedustaja

Kangasala, Suoraman Työväentalo, klo 15.00

Guzenina Maria, kansanedustaja

Espoo, Tapiola klo 11.oo; Vantaa, Hakunilan ostari klo 12 ja Tikkurilan Tikkuraitti klo 14

Harakka Timo, kansanedustaja

Vantaa, Koivukylän vappubrunssi/Nettikahvila Kafnetti, klo 10.00; Kerava, Aurinkomäki klo 12; Vihti, Nummela, Työväentalo Rientola klo 18

Heinäluoma Eero, kansanedustaja

Seinäjoen tori, klo 11:15; Kokkola, työväentalo, klo 14:00.

Huovinen Susanna, kansanedustaja

Jyväskylä, Lounaispuisto, klo 12:00

Ihalainen Lauri, kansanedustaja

Kivijärvi, klo 11:00; Saarijärvi, klo 13:00.

Kantola Ilkka, kansanedustaja

Somero, klo 15:00

Kari Mika, kansanedustaja

Lammi, klo 9:30; Orimattila, klo 11:00.

Kiljunen Anneli, kansanedustaja

Savonlinna, kauppatori, klo 13:00

Kymäläinen Suna, kansanedustaja

Ruokolahti, RautaPuu, Rasilantie 38, klo 17:30, (Huom 29.4.)

Myller Riitta, kansanedustaja

Nurmes, keskustan tori, klo 11:00; Ilomantsi, Kino Mantsi, klo 13:00.

Mäkisalo-Ropponen Merja, kansanedustaja

Juuka 30.4., työväentalo, klo 18:30; 1.5. Tuusniemi, tori, klo 10:00; Kaavi, tori, klo 11:00; Kontiolahti, Lehmo, tori, klo 13:00.

Nurminen Ilmari, kansanedustaja

30.4. Vammala, klo 10:00; Ylöjärvi, klo 18:00; 1.5. Tampere, keskustori, klo 12:30, Nokia, klo 13:30

Ojala-Niemelä Johanna, kansanedustaja

Rovaniemi, Lordin aukio, klo 12:00; Rovaniemi, Kansantalo; klo 15:00.

Paatero Sirpa, kansanedustaja

Kouvola, Kuusankoski, klo 13:00.

Razmyar Nasima, kansanedustaja

Helsinki, Käpylä, klo 14:15.

Räsänen Joona, kansanedustaja

Nurmijärvi, Klaukkala klo 12; Tuusula, Hyrylän Torpalla pihajuhla klo 13.00

Skinnari Ville, kansanedustaja

Tuulos,Vakaumuksensa puolesta kaatuneiden hautamuistomerkillä, klo 9:15; Riihimäki,Rity-talon ylätasanne, klo 11:00; Turenki,Turengin Työväentalo, klo 13:00; Loppi, Salonkylän talo, klo 15:00.

Taavitsainen Satu, kansanedustaja

30.4. Mikkeli, Vaeltaja Patsaan -lakitus, Mikkelin ammattikorkeakoulun opiskelijakunnan (MAMOK) tilaisuus, klo 17:30; 1.5. Mikkeli, Kirkkopuisto, Työväen Vappujuhla, klo 10:00; Mikkelin Naisvuori, OAJ:n vappujuhla, klo 12:00.

Tuomioja Erkki, kansanedustaja

Hyvinkää, Kauppatori klo 11.00; Järvenpään tori klo 12.30

Tuppurainen Tytti, kansanedustaja

Oulu, Rotuaari, klo 12:00; Kempele, Pirilän ulkoilulava, Piriläntie 155, klo 14:00; Raahe, Raahelan urheilutalo, Palokunnankatu 28, klo 15:30.

Viitanen Pia, kansanedustaja

Vesilahti, klo 10:00.