Valtuutetulle

11:31

SDP haluaa olla kunnissa toimivien luottamushenkilöidensä kanssa entistä tiiviimmässä yhteydessä.

Säännöllisesti ilmestyvän uutiskirjeen kautta päästä valtuustoryhmien kanssa vuorovaikutukseen, kerätä ja kierrättää parhaita ideoita sekä kirkastaa SDP:n linjaa kuntapolitiikan eri sektoreita koskevissa asioissa. Tällä sivulla voit tilata uutiskirjeen itsellesi, liittyä SDP:n kuntapäättäjien Facebook-ryhmään sekä

Onko kunnassasi tehty jokin erityisen hyvä demarien valtuustoaloite? Kerro aloitteesta ja laitetaan hyvät käytännöt koko kentän hyödynnettäväksi.

Kerro aloitteesta täällä

Voit tutustua hyviin aloitemalleihin täällä

Tilaa SDP:n valtuustoryhmien puheenjohtajien uutiskirje

Toiveenamme on, että nimenomaan valtuustoryhmien puheenjohtajat sitoutuvat viemään kirjeen sisältöjä eteenpäin ja tiedoksi omassa kunnassaan. Uutiskirjeen voi kuitenkin tilata kaikki SDP:n kuntapoliittisista kannoista kiinnostuneet. Uutiskirje ilmestyy noin neljä kertaa vuodessa.  Lisäksi saatamme lähettää ylimääräisiä ns. infokirjeitä eduskunnan käsittelyyn tulevista asioista, jotka koskevat kuntia. Infokirjeissä kerrotaan kulloisenkin asian taustoista sekä perusteluita SDP:n kannalle asiassa.

Tilaa uutiskirje täältä

Liity valtuustoryhmien puheenjohtajien Facebook-ryhmään

Tämän linkin kautta pääset liittymään SDP:n kuntapäättäjät Facebook-ryhmään.

Tilaa uutisseuranta

Valtuustoryhmien puheenjohtajilla on nyt myös mahdollisuus tilata SDP:n uutisseuranta omaan sähköpostiinsa. Voit valita uutisyhteenvedon kaikista uutisista, joissa esiintyy sana valtuustoaloite tai oman vaalipiirisi uutisista, joissa esiintyy sana SDP, tai molemmat.

Tilaa uutisseuranta täältä