Valtuutetulle

11:31

SDP haluaa olla kunnissa toimivien luottamushenkilöidensä kanssa entistä tiiviimmässä yhteydessä.

Säännöllisesti ilmestyvässä uutiskirjeessä keräämme ja kierrätämme yhdessä parhaita ideoita sekä kirkastamme SDP:n linjaa kuntapolitiikan eri sektoreita koskevissa asioissa. Uutiskirje lähetetään kaikille kuntapäättäjille jäsenrekisterin tietojen perusteella.

Tällä sivulla voit liittyä SDP:n kuntapäättäjien Facebook-ryhmään ja tutustua hyviin aloitemalleihin sekä jättää oman valtuustoaloitteesi muiden hyödynnettäväksi.

Liity Facebook-ryhmään

Onko kunnassasi tehty jokin erityisen hyvä demarien valtuustoaloite?

Kerro aloitteesta ja laitetaan hyvät käytännöt koko kentän hyödynnettäväksi.

Kerro hyvästä valtuustoaloitteesta

Tutustu hyviin aloitemalleihin