Valtuutetulle

11:31

SDP haluaa olla kunnissa toimivien luottamushenkilöidensä kanssa entistä tiiviimmässä yhteydessä.

Säännöllisesti ilmestyvässä uutiskirjeessä keräämme ja kierrätämme yhdessä parhaita ideoita sekä kirkastamme SDP:n linjaa kuntapolitiikan eri sektoreita koskevissa asioissa.

Tällä sivulla voit tilata uutiskirjeen itsellesi, liittyä SDP:n kuntapäättäjien Facebook-ryhmään, tilata SDP:n uutisseurannan ja tutustua hyviin aloitemalleihin sekä jättää oman valtuustoaloitteen muiden hyödynnettäväksi.

Onko kunnassasi tehty jokin erityisen hyvä demarien valtuustoaloite? Kerro aloitteesta ja laitetaan hyvät käytännöt koko kentän hyödynnettäväksi.

Kerro aloitteesta täällä

Voit tutustua hyviin aloitemalleihin täällä

Tilaa SDP:n valtuustoryhmien puheenjohtajien uutiskirje

Toiveenamme on, että nimenomaan valtuustoryhmien puheenjohtajat sitoutuvat viemään kirjeen sisältöjä eteenpäin ja tiedoksi omassa kunnassaan. Uutiskirjeen voi kuitenkin tilata kaikki SDP:n kuntapoliittisista kannoista kiinnostuneet. Uutiskirje ilmestyy noin neljä kertaa vuodessa.  Lisäksi saatamme lähettää ylimääräisiä ns. infokirjeitä eduskunnan käsittelyyn tulevista asioista, jotka koskevat kuntia. Infokirjeissä kerrotaan kulloisenkin asian taustoista sekä perusteluita SDP:n kannalle asiassa.

Tilaa uutiskirje täältä

(Tietosuojaseloste)

Valtuustoryhmien puheenjohtajien kirje 1/2018
Valtuustoryhmien puheenjohtajien kirje 2/2018

Liity valtuustoryhmien puheenjohtajien Facebook-ryhmään

Tämän linkin kautta pääset liittymään SDP:n kuntapäättäjät Facebook-ryhmään.

Tilaa uutisseuranta

Valtuustoryhmien puheenjohtajilla on nyt myös mahdollisuus tilata SDP:n uutisseuranta omaan sähköpostiinsa. Voit valita uutisyhteenvedon kaikista uutisista, joissa esiintyy sana valtuustoaloite tai oman vaalipiirisi uutisista, joissa esiintyy sana SDP, tai molemmat.

Tilaa uutisseuranta täältä

(Tietosuojaseloste)