Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

En meinannut päästä Airbnb paikkaani, kun poliisi piiritti aluetta. Mutta selvisin puhumalla - ja kun huomasivat kaulakorttini GSMA mobile congress. Siinä luki kyllä Ministerial program mutta iltani päättyi jo. Tuossa iltapalani selän takana selitys - Músical Palacesta lähti juuri Espanjan prinssi. Ikkunapaikalla istui kahvilla kaksi jääkaapin kokoista miestä. Isot turvajärjestelyt - mutta mulla hyvä iltapala!miapetrakumpula

Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Tuo tuttu teksti ja lentäminen yleensäkin tuntuu ihan eriltä, kun on lomamatka perheen kanssa tai työmatka. Nyt jälkimmäinen - ja hitsi piti läheltä myöhästyminen - kaksi eri yhteisöiden lentoa samaan aikaan Barcelonaan! Molemmat täysiä, osittain liene myös kansainvälisten telekommunikaatiomessujen vuoksi!miapetrakumpula

Nasima Razmyarshared tweet on Twitter

Se päivä kun perussuomalaisissa kerrotaan, että tämä oli rasistista, nyt saa riittää! Vaan eipä taida sitä päivää tulla.

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

"Mitä tästä ei olisi saanut sanoa? Vartia sanoo edustavansa uutta poliittista kulttuuria, mutta eikö hän päinvastoin edusta ikivanhaa ja kyseenalaista kulttuuria: aikaa, jolloin herrat suhmuroivat, poliitikot pelastavat toisiansa ja kansa maksaa. Yhteiskunnan yhdessä sovittuja pelisääntöjen sijaan astuu vahvemman oikeus. Nythän hallituspuolueiden ja vihreiden tuella uhkaa syntyä tilanne, jossa valtio menettää 34 miljoonaa euroa eikä asiasta vastaa kukaan."Sosialidemokraatit SDP

Kristiina Salonenshared image on Instagram

Ekaksi aamulla suoritettiin vauvauinnissa diplomi, ja sitten mentiin torille kuuntelemaan Antti Rinnettä sekä tapaamaan ihmisiä. Uintidiplomin suorittaja nukkui koko tilaisuuden ajan. En tiedä kumpi toimi parempana nukuttajana - uinti vai jo äidin vatsassa tasaisesti toistunut yhteiskunnallinen puhe. 😉kristiinasalonen

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

SDP:n kansanedustaja Merja Mäkisalo-Ropponen on ilahtunut pääministeri Juha Sipilän torstaina eduskunnan kyselytunnilla antamasta lupauksesta kutsua puolueet koolle keskustelemaan julkisten rakennusten sisäilmaongelmien poistamisesta. Sosialidemokraatit esittivät hallitukselle, että puolueet käynnistäisivät yhdessä hankkeen, jonka tavoitteena on etsiä konkreettisia keinoja sisäilmaongelmien poistamiseksi. ─ Nyt on käytävä sanoista tekoihin. Julkisten rakennusten sisäilmaongelmat ovat suuri uhka terveydelle ja monet lapset sekä aikuiset altistuvat jopa elinikäisille sairauksille huonon sisäilman vuoksi. Arviolta 600 000-800 000 suomalaista altistuu päivittäin homeesta johtuville sisäilman epäpuhtauksille. Ongelma ei koske vain kouluja vaan myös esimerkiksi ikäihmisten hoitopaikkoja, joissa hoitajat ja vanhukset oireilevat vakavasti. On hienoa, että nyt on syntymässä puoluerajat ylittävää yhteisymmärrystä ongelman kitkemiseksi, Mäkisalo-Ropponen kertoo.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

"Hallituksen ja työmarkkinajärjestöjen neuvottelupöydällä on useita – kymmenen kohdan lista asioista, joista olisi hyvä päästä ratkaisuun ennen kehysriihtä. Joukossa on ratkaisujen hakeminen ns. 0-sopimusehtoihin ja siihen mitä työttömien omaehtoista koulutusta työttömyysturvalla. Toivottavasti näissä neuvotteluissa päästään ratkaisuun."Sosialidemokraatit SDP

Osallistu verkossa

Verkkoviestintää

Voit seurata meitä ja osallistua toimintaamme verkossa monella tapaa. Tule mukaan kommentoimaan, jakamaan sisältöjä, suosittelemaan meitä ystävillesi, twiittaamaan…Tapoja osallistua on paljon!

Seuraa Facebookissa

facebook-logo

Osallistu toimintaamme Facebookissa. SDP:n sivuilta löydät ajankohtaisia uutisia, mielenkiintoisia linkkejä, kilpailuja, tapahtumakutsuja ja paljon valokuvia. Kommentoi kirjoituksia ja jaa sisältöä eteenpäin.

www.facebook.com/sosialidemokraatit

Myös kaikki SDP:n piirijärjestöt löytyvät Facebookista.

Seuraa Twitterissä

Twitter_logo_blue

Twitter on huippunopea uutiskanava, jossa kuka tahansa voi seurata ketä vain. Seuraa SDP:tä ja poliitikkojamme Twitterissä, jaa twiittejä ja kommentoi.

Tutustu Twitterin perusteisiin SDP:n viestintäoppaan sivuilla: Twiittaamisen keinot tutuiksi.

Seuraa meitä myös täällä

instagram-logo

Instagram (@sosialidemokraatit): www.instagram.com/sosialidemokraatit

Periscope-logo

Periscopewww.periscope.tv/Demarit

SDP YouTubessa – Demari TV

youtube-logo2

SDP:n Youtube-kanavalla on koosteita erilaisista puolueen tapahtumista, ehdokkaidemme vaalivideoita yms.

SDP näyttää suorana lähetyksenä verkossa keskeisimmät kokoukset ja seminaarit. Näiden tallenteita löydät Bambuser-tililtämme.

e-Aimo

e-Aimo on SDP:n jäsenten sähköpostikirje, josta saat tietoa ajankohtaisista uutisista ja puolueen toiminnasta. Jos olet jäsen, etkä vielä saa e-Aimoa, voit tilata sen täältä.

Löydät myös aiemmin julkaistut puolueen jäsenlehdet profiilistamme Issuu-palvelussa.

Aloitteet ja ohjelmatyö

Osoitteesta kansalaiskanava.sdp.fi löydät palvelut, joissa voit seurata ja kommentoida esimerkiksi SDP:n puoluekokousaloitteita sekä työn alla olevia ohjelmia.

Tutustu muistioihin

Tutustu ja jaa muistioitamme SlideShare-palvelussa.

Kotisivut yhdistyksellesi

Tilaa yhdistyksellesi maksuttomat, helppokäyttöiset ja nykyaikaiset kotisivut.

Lisätietoja sivuista Kehittämön sivuilta.

Jos olet kiinnostunut tilaamaan sivut, ota yhteyttä Kehittämöön (asiakaspalvelu(ät)kehittamo.fi).