Osallistu verkossa

Verkkoviestintää

Voit seurata meitä ja osallistua toimintaamme verkossa monella tapaa. Tule mukaan kommentoimaan, jakamaan sisältöjä, suosittelemaan meitä ystävillesi, twiittaamaan…Tapoja osallistua on paljon!

Seuraa Facebookissa

facebook-logo

Osallistu toimintaamme Facebookissa. SDP:n sivuilta löydät ajankohtaisia uutisia, mielenkiintoisia linkkejä, kilpailuja, tapahtumakutsuja ja paljon valokuvia. Kommentoi kirjoituksia ja jaa sisältöä eteenpäin.

www.facebook.com/sosialidemokraatit

Myös kaikki SDP:n piirijärjestöt löytyvät Facebookista.

Seuraa Twitterissä

Twitter_logo_blue

Twitter on huippunopea uutiskanava, jossa kuka tahansa voi seurata ketä vain. Seuraa SDP:tä ja poliitikkojamme Twitterissä, jaa twiittejä ja kommentoi.

Seuraa meitä myös täällä

instagram-logo

Instagram (@sosialidemokraatit): www.instagram.com/sosialidemokraatit

SDP YouTubessa – Demari TV

youtube-logo2

SDP:n Youtube-kanavalla on koosteita erilaisista puolueen tapahtumista, ehdokkaidemme vaalivideoita yms.

SDP näyttää suorana lähetyksenä verkossa keskeisimmät kokoukset ja seminaarit. Suorat lähetykset toteutetaan joko Facebookin tai YouTuben kautta.

e-Aimo

e-Aimo on SDP:n jäsenten sähköpostikirje, josta saat tietoa ajankohtaisista uutisista ja puolueen toiminnasta.

Aloitteet ja ohjelmatyö

Osoitteesta tulevaisuuskanava.fi löydät palvelut, joissa voit seurata ja kommentoida esimerkiksi SDP:n puoluekokousaloitteita sekä työn alla olevia ohjelmia.

Kotisivut yhdistyksellesi

Tilaa yhdistyksellesi maksuttomat, helppokäyttöiset ja nykyaikaiset kotisivut.

Lisätietoja sivuista