Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Tänään MOT-ohjelmassa puhutaan kilpailuttamisesta ja sen vaikutuksesta vammaisten ihmisten arkeen. Miltä tuntuisi jos kotona ei saisi päättää arkiasioista? Entä jos kilpailutus pakottaisi muuttamaan pois kotoa? Uusi hankintalaki on tuonut mukanaan paljon ongelmia ja huolta vammaisille ihmisille ja heidän läheisilleen. Me haluamme, että vammaisten ihmisten palvelut rajataan kilpailutuksen ulkopuolelle. Jaa kuva, jos olet samaa mieltä!Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Kristiina Salonen esittää pääministerille vakavan vetoomuksen, ettei neuvolapalveluita ulotettaisi pakkoyhtiöittämisen piiriin: "Säästäkää neuvolat. Se on suomalaislasten tasa-arvon perusta. Kouluterveydenhuolto on jo poistettu soten markkinamallista. Nyt pois on saatava vielä neuvolat." Jos olet samaa mieltä Kristiinan kanssa, jaa viesti eteenpäin.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared note on Facebook

Lue SDP:n Helsingin pormestariehdokkaan Tuula Haataisen tarina tuusniemeläisestä tytöstä ministeriksi, apulaiskaupunginjohtajaksi, kaupunginvaltuutetuksi ja kansanedustajaksi. Tässä kattavassa ja koskettavassa jutussa Tuula kertoo elämäntarinansa lisäksi myös mietteitään muun muassa äitiydestä, perheestä, tasa-arvosta ja tämän päivän politiikasta.Sosialidemokraatit SDP

Osallistu verkossa

Verkkoviestintää

Voit seurata meitä ja osallistua toimintaamme verkossa monella tapaa. Tule mukaan kommentoimaan, jakamaan sisältöjä, suosittelemaan meitä ystävillesi, twiittaamaan…Tapoja osallistua on paljon!

Seuraa Facebookissa

facebook-logo

Osallistu toimintaamme Facebookissa. SDP:n sivuilta löydät ajankohtaisia uutisia, mielenkiintoisia linkkejä, kilpailuja, tapahtumakutsuja ja paljon valokuvia. Kommentoi kirjoituksia ja jaa sisältöä eteenpäin.

www.facebook.com/sosialidemokraatit

Myös kaikki SDP:n piirijärjestöt löytyvät Facebookista.

Seuraa Twitterissä

Twitter_logo_blue

Twitter on huippunopea uutiskanava, jossa kuka tahansa voi seurata ketä vain. Seuraa SDP:tä ja poliitikkojamme Twitterissä, jaa twiittejä ja kommentoi.

Tutustu Twitterin perusteisiin SDP:n viestintäoppaan sivuilla: Twiittaamisen keinot tutuiksi.

Seuraa meitä myös täällä

instagram-logo

Instagram (@sosialidemokraatit): www.instagram.com/sosialidemokraatit

Periscope-logo

Periscopewww.periscope.tv/Demarit

SDP YouTubessa – Demari TV

youtube-logo2

SDP:n Youtube-kanavalla on koosteita erilaisista puolueen tapahtumista, ehdokkaidemme vaalivideoita yms.

SDP näyttää suorana lähetyksenä verkossa keskeisimmät kokoukset ja seminaarit. Näiden tallenteita löydät Bambuser-tililtämme.

e-Aimo

e-Aimo on SDP:n jäsenten sähköpostikirje, josta saat tietoa ajankohtaisista uutisista ja puolueen toiminnasta. Jos olet jäsen, etkä vielä saa e-Aimoa, voit tilata sen täältä.

Löydät myös aiemmin julkaistut puolueen jäsenlehdet profiilistamme Issuu-palvelussa.

Aloitteet ja ohjelmatyö

Osoitteesta kansalaiskanava.sdp.fi löydät palvelut, joissa voit seurata ja kommentoida esimerkiksi SDP:n puoluekokousaloitteita sekä työn alla olevia ohjelmia.

Tutustu muistioihin

Tutustu ja jaa muistioitamme SlideShare-palvelussa.

Kotisivut yhdistyksellesi

Tilaa yhdistyksellesi maksuttomat, helppokäyttöiset ja nykyaikaiset kotisivut.

Lisätietoja sivuista Kehittämön sivuilta.

Jos olet kiinnostunut tilaamaan sivut, ota yhteyttä Kehittämöön (asiakaspalvelu(ät)kehittamo.fi).