Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Tänään MOT-ohjelmassa puhutaan kilpailuttamisesta ja sen vaikutuksesta vammaisten ihmisten arkeen. Miltä tuntuisi jos kotona ei saisi päättää arkiasioista? Entä jos kilpailutus pakottaisi muuttamaan pois kotoa? Uusi hankintalaki on tuonut mukanaan paljon ongelmia ja huolta vammaisille ihmisille ja heidän läheisilleen. Me haluamme, että vammaisten ihmisten palvelut rajataan kilpailutuksen ulkopuolelle. Jaa kuva, jos olet samaa mieltä!Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Kristiina Salonen esittää pääministerille vakavan vetoomuksen, ettei neuvolapalveluita ulotettaisi pakkoyhtiöittämisen piiriin: "Säästäkää neuvolat. Se on suomalaislasten tasa-arvon perusta. Kouluterveydenhuolto on jo poistettu soten markkinamallista. Nyt pois on saatava vielä neuvolat." Jos olet samaa mieltä Kristiinan kanssa, jaa viesti eteenpäin.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared note on Facebook

Lue SDP:n Helsingin pormestariehdokkaan Tuula Haataisen tarina tuusniemeläisestä tytöstä ministeriksi, apulaiskaupunginjohtajaksi, kaupunginvaltuutetuksi ja kansanedustajaksi. Tässä kattavassa ja koskettavassa jutussa Tuula kertoo elämäntarinansa lisäksi myös mietteitään muun muassa äitiydestä, perheestä, tasa-arvosta ja tämän päivän politiikasta.Sosialidemokraatit SDP

Kaikki mukaan – Vaihtoehtobudjetti 2017

vaihtoehtobudjetti2017-kuvitus

SDP panostaa vaihtoehtobudjetissaan hallitusta enemmän osaamiseen, työllisyyteen ja kasvuun sekä peruu koulutukseen ja pieni- ja keskituloisten arkeen kohdistuvat leikkaukset.

Katso vaihtoehtobudjetin teemoihin liittyviä videoita

Päivitys 8.11.2016 21:57: Vaihtoehtobudjetin sivun 33 virheellisesti piirretty graafi korjattu.

Päivitys 8.11.2016 19:39: Vaihtoehtobudjetin sivun 32 lausetta ”Se muutti veroasteikkoja vuonna 2016 siten, että 12 000 euroa kuukaudessa ansaitsevalla toimitusjohtajalla on sama veroprosentti kuin puolet siitä tienaavalla akavalaisella asiantuntijalla” on täsmennetty. Uusi muotoilu: ”Se muutti veroasteikkoja vuonna 2016 siten, että 12 000 euroa kuukaudessa ansaitseva toimitusjohtaja kuuluu samaan veroluokkaan kuin puolet siitä tienava akavalainen asiantuntija.”