Kaikki mukaan – Vaihtoehtobudjetti 2017

vaihtoehtobudjetti2017-kuvitus

SDP panostaa vaihtoehtobudjetissaan hallitusta enemmän osaamiseen, työllisyyteen ja kasvuun sekä peruu koulutukseen ja pieni- ja keskituloisten arkeen kohdistuvat leikkaukset.

Katso vaihtoehtobudjetin teemoihin liittyviä videoita

Päivitys 8.11.2016 21:57: Vaihtoehtobudjetin sivun 33 virheellisesti piirretty graafi korjattu.

Päivitys 8.11.2016 19:39: Vaihtoehtobudjetin sivun 32 lausetta ”Se muutti veroasteikkoja vuonna 2016 siten, että 12 000 euroa kuukaudessa ansaitsevalla toimitusjohtajalla on sama veroprosentti kuin puolet siitä tienaavalla akavalaisella asiantuntijalla” on täsmennetty. Uusi muotoilu: ”Se muutti veroasteikkoja vuonna 2016 siten, että 12 000 euroa kuukaudessa ansaitseva toimitusjohtaja kuuluu samaan veroluokkaan kuin puolet siitä tienava akavalainen asiantuntija.”