Ehdolla presidenttiehdokkaaksi

Sydäntä ja lujaa tahtoa

Heikommat tarvitsevat lujaa puolustajaa. Tästä on kysymys myös näissä vaaleissa.

Katse tulevaisuudessa

Savon Soisalon saaresta lähteneenä, Kuopion kautta Helsinkiin muuttaneena tiedän, mitä lähteminen, opiskelu ja elämän rakentaminen uudella paikkakunnalla tarkoittaa. Opiskelu sairaanhoitajaksi ja sen jälkeen valtiotieteen maisteriksi oli mahdollista vain maksuttoman koulutuksen ansiosta.

Minulle tärkeitä arvoja ovat oikeudenmukaisuus, tasa-arvo ja avoimuus. Näille arvoille rakentuvassa yhteiskunnassa voimme luottaa siihen, että kaikilla on mahdollisuus kohtuulliseen toimeentuloon ja hyvään elämään.

Työn puolella

Luottamus paremmasta, turvallisesta tulevaisuudesta kannustaa tekemään työtä ja yrittämään. Suomen tulevaisuus on pitkälti kiinni siitä, miten kahden miljoonan palkansaajan työpaikat ja yritysten toimintaedellytykset varmistetaan.

Oikeudenmukaisuus edellä

Sosiaalinen oikeudenmukaisuus, investoinnit koulutukseen, tutkimukseen ja uusiin työpaikkoihin ovat hyvinvointimme perusta. Se on parasta lääkettä populismia ja ääriliikkeitä vastaan niin kotimaassa kuin maailmallakin.

Sosialidemokratia on ainoa toimiva keino rakentaa oikeudenmukaista tulonjakoa sekä löytää kestäviä ratkaisuja polttaviin globaaleihin ongelmiin.

Liikkeellä!

Olen liikkeellä! Kierrän tiiviisti eri puolilla Suomea. Kannustusta on tullut kaiken ikäisiltä, niin miehiltä kuin naisilta. Olen saanut kiitosta rohkeudesta lähteä ehdokkaaksi.

Tule mukaan!

Toivon, että voin olla luottamuksesi arvoinen. Tulen antamaan kaikkeni paremman tulevaisuuden puolesta – yhdessä voimme tehdä sen.

Tuulan kotisivut

Lataa tästä Tuulan esite (2xA5) tulostettavaksi ja jaettavaksi