Sosialidemokraatit SDPshared note on Facebook

Lue SDP:n Helsingin pormestariehdokkaan Tuula Haataisen tarina tuusniemeläisestä tytöstä ministeriksi, apulaiskaupunginjohtajaksi, kaupunginvaltuutetuksi ja kansanedustajaksi. Tässä kattavassa ja koskettavassa jutussa Tuula kertoo elämäntarinansa lisäksi myös mietteitään muun muassa äitiydestä, perheestä, tasa-arvosta ja tämän päivän politiikasta.Sosialidemokraatit SDP

Nasima Razmyarshared image on Instagram

Oli ihana viettää perheen kanssa aurinkoista sunnuntaipäivää. Seuraavat pari viikkoa meneekin kampanjoinnin parissa. Sekin on ihanaa! 😊nasimarazmyar

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Maarit Feldt-Ranta påminner att många sakkunniga varnar, att modellen som regeringen Sipilä har valt, kommer att försämra, inte förbättra situationen inom social- och hälsovården.Sosialidemokraatit SDP

Maarit Feldt-Rantashared video on Instagram

Vår natur är underbar och det finns många fina ställen i Raseborg. Det är lätt att förstå att många vill bo och också besöka vår stad. Vi vill göra vår stad ännu mera attraktiv. - Meillä on upea luonto ja monia hienoja nähtävyyksiä ja vierailukohteita. On helppo ymmärtää miksi monet haluavat asua täällä ja myös matkailijoita ja kesäasukkailta riittää. Haluamme kehittää kaupungistamme vielä entistäkin houkuttelevamman. #kommunalvalet #kuntavaalit #allaskamed #pidetäänkaikkimukana #helaraseborg #kokoraasepori @petrapaulina @syss3 @cgrundstrom maaritfeldtranta

SDPshared image on Instagram

Työn ja perhe-elämän yhdistämisestä on tehtävä nykyistä helpompaa. Uudenlainen joustava koulupäivä lisäisi perheen arjen yhteisiä tunteja, iltoja vanhemmille ja lapsille. Tähän tarvitsemme yhteistyötä kuntien ja kolmannen sektorin toimijoiden kanssa. Ensi keskiviikkona alkaa kuntavaalien ennakkoäänestys. Tutustu SDP:n inhimillisemmän Suomen ratkaisuihin: vaali.sdp.fi. #kuntavaalit #kaikkimukana #sdp #sosialidemokraatit #kunnat #perhe #lapset #koulutus #harrastussosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Työn ja perhe-elämän yhdistämisestä on tehtävä nykyistä helpompaa. Uudenlainen joustava koulupäivä lisäisi perheen arjen yhteisiä tunteja, iltoja vanhemmille ja lapsille. Tähän tarvitsemme yhteistyötä kuntien ja kolmannen sektorin toimijoiden kanssa. Ensi keskiviikkona alkaa kuntavaalien ennakkoäänestys. Tutustu SDP:n inhimillisemmän Suomen ratkaisuihin: https://vaalit.sdp.fi/ratkaisut/perheille-enemman-yhteista-aikaa/Sosialidemokraatit SDP

Ville Skinnarishared image on Instagram

Kyllä brändi - Suomelle jaei bulkki - Suomelle. Hausjärven kuntavaalikiertueen parhaat herkut löytyy Hikiältä. Hikiän Kyrsä ja Hikiän Velli.villeskinnari

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

SDP:n kansanedustaja Sirpa Paateron mukaan oli yllättää kuulla, kuinka ”Senaatti 2” on jo perustettu ennen kuin varsinainen maakuntalaki on lähelläkään päätöksentekoa. Asia tuli esille, kun uutisoitiin johdon palkkaamisesta ilman avointa hakua, eli ”kun tiedämme jo parhaat”-periaatteella. – Näin siis uuden maakuntahallinnon ensimmäiset hyvän hallinnon ja demokratian vastaiset päätökset alkavat jo näkyä, Paatero toteaa.Sosialidemokraatit SDP

Puoluevaltuusto 2017-2020

Puoluevaltuuston kokous

Puheenjohtaja: Sirpa Paatero, Kaakkois-Suomi

1. varapuheenjohtaja: Tommi Raunela, Satakunta

2. varapuheenjohtaja: Kaarin Taipale, Helsinki

Puoluevaltuuston puheenjohtajien yhteystiedot

Helsinki

Varsinaiset jäsenet: Juha Jaatinen, Katri Nokela, Kaarin Taipale (vpj), Karita Toijonen, Niilo Toivonen

Varajäsenet: Jape Lovén, Mirka Vainikka, Sari Kokko, Ville Jalovaara, Nina Castén

Uusimaa

Varsinaiset: Tipsu Bazouleva, Susanna Bruun, Soile Gustafsson, Päivö Kuusisto, Eemeli Peltonen, Alpo Sailio, Mikko Valtonen

Varat: Tarja Eklund, Petri Kajander, Joni Vainikainen, Mirja Suhonen, Pasi Karttunen, Miika Kostamo, Liljan-Kukka Runolinna

Varsinais-Suomi

Varsinaiset: Kimmo Aho, Juuso Alatalo, Saija Karnisto-Toivonen, Mari Lahti, Piia Noronen

Varat: Tuula Hällfors-Laaksonen, Eero Kivinen, Jukka Siren, Merja Roos, Raimo Korhonen

Satakunta

Varsinaiset: Krista Kiuru, Katri Kujanpää, Ari Prinkkala, Tommi Raunela (1.vpj), Pekka Wallenius

Varat: Johanna Mattila, Voitto Raita-aho, Petteri Lahti, Harri Kivenmaa, Ilona Sjöman

Häme

Varsinaiset: Alettin Basboga, Kaisu Kotirinta, Kaisa Lepola, Heimo Riutta, Pirjo Sandelius

Varat: Miikka Lönnqvist, Mikko Viskari, Ismo Ojansuu, Sanna Mäkinen, Kari Lempinen

Pirkanmaa

Varsinaiset: Aila Dündar-Järvinen, Jyrki Lahtinen, Juha-Pekka Mattila, Ashton Peasley, Sari Pulla-Savolainen, Anne-Mari Thomassen

Varat: Risto Pihlaja, Ilpo Kärkkäinen, Saija Roininen, Mikko Koivuluoma, Paula Virolainen, Ulla Kampman

Kaakkois-Suomi

Varsinaiset: Joonas Honkimaa, Toni Kailio, Raine Lehkonen, Niina Malm, Nina Peltonen, Arto Seppälä, Sami Virtanen, Paula Werning,

Varat: Nina Brask, Alpo Salo, Ilkka Nokelainen, Eemeli Lehtinen, Kari Huovila, Tuula Kärkkäinen, Kirsi Seppänen, Tuomo Saarinen

Savo-Karjala

Varsinaiset: Alpo Jumppanen, Noora Kettunen, Tarja Kärkkäinen, Johanna Marttinen, Timo Suhonen

Varat: Mika Kolehmainen, Olavi Ruotsalainen, Marja Kauppinen, Joakim Kärkäs, Simo Suksi

Keski-Suomi

Varsinaiset: Jukka Hämäläinen, Riitta Mäkinen, Piritta Rantanen, Sami Tuominen