Tulevaisuusfoorumi

SDP:n Tulevaisuusfoorumi järjestettiin hotelli Rantapuistossa Helsingissä 18.-19.5.2018.

Tulevaisuusfoorumi kokosi yhteen SDP:n työryhmien jäseniä sekä kansalaisjärjestöjen ja muiden eri alojen asiantuntijoita, jotka sparrasivat foorumissa työryhmien työtä ja SDP:n ohjelmatyön valmistelua.

Tulevaisuusfoorumin yhteisessä osuudessa kuultiin mielenkiintoiset puheenvuorot Kari Enqvistiltä, Jouni Backmanilta ja Liisa Hyssälältä, Antti Rinteeltä ja Antton Rönnholmilta.

Katso tallenne tästä

Tulevaisuusfoorumissa työskenneltiin muutoshaasteittain ryhmissä:

1. Teknologinen kehitys ja työn murros
2. Ihmisen toiminnan vaikutukset maapallolle
3. Demokratian tulevaisuus
4. Globaalin keskinäisriippuvuuden tulevaisuus
5. Talousjärjestelmä ja yhteiskunnallinen eriarvoistuminen
6. Rakennemuutos ja kaupungistuminen

Jos sinulla on kysyttävää Tulevaisuusfoorumista, ota yhteys SDP:n poliittinen koordinaattori Tuula Lampiseen (tuula.lampinen@sdp.fi, puh. 09 4789 8209).