Tule mukaan tekemään Tuulasta presidentti

Tuula Haatainen

Jyväskylässä kokoontunut SDP:n puoluevaltuusto valitsi kansanedustaja Tuula Haataisen puolueen presidenttiehdokkaaksi.

Hän sai puolueen jäsenten neuvoa-antavassa jäsenäänestyksessä 48 prosenttia annetuista äänistä.

Ilmoittaudu mukaan Tuulan tukijoukkoihin osoitteessa presidentti2018.fi

Pääset heti mukaan vaalityöhön osallistumalla kampanjointiin sosiaalisessa mediassa ja muissa verkostoissa: ota osaa keskusteluun ja jaa presidenttiehdokkaamme viestiä eteenpäin somessa ja kahvipöydissä. Rauhan, rohkeuden ja inhimillisyyden viestit tarvitsevat nyt puolustajia niin Suomessa kuin maailmalla.

Voit osallistua somekampanjointiin Facebookissa, Twitterissä ja Instagramissa.

Voit myös tukea Tuulan kampanjaa tekemällä lahjoituksen. Pienelläkin lahjoituksella on suuri merkitys.

Voit myös lahjoittaa tekstiviestillä. Lähetä viesti TUULA20 (20 €:n lahjoitus) tai TUULA50 (50 €:n lahjoitus) numeroon 16499. Tekstiviestilahjoitus toimii Elisan, Saunalahden Telian ja DNA:n liittymillä. Lahjoitus veloitetaan puhelinlaskultasi.

Lahjoittaminen on helppoa ja nopeaa: valitset vain lahjoitettavan summan, jonka jälkeen valitset maksutavan (verkkopankit, luotto- tai maksukortti) ja siirryt maksamaan. Muista syöttää myös sähköpostiosoitteesi, jos haluat lahjoituksesta itsellesi kuitin.

Lahjoittamaan pääset tästä.

Kampanja tarvitsee tekijöitä ja tukijoita – sinua.

Vaalipäivään on aikaa alle viisi kuukautta. Nyt on aika kääriä hihat. Sinun tuellasi teemme yhdessä Tuula Haataisesta Suomen seuraavan tasavallan presidentin!