Suosittele SDP:n jäsenyyttä!

Nyt jos koskaan kannattaa suositella SDP:n jäsenyyttä!

Jokainen SDP:n jäsen, joka hankkii yhden uuden jäsenen puolueelle, saa itselleen 25 euron arvoisen SuperLahjakortin. Nyt siis kannattaa suositella jäsenyyttä kavereille, tutuille, perheelle ja työkavereille – oikeudenmukaisemman maailman rakentaminen on aina tehokkaampaa ja hauskempaa isommalla joukolla!

MIKSI KANNATTAA TEHDÄ JÄSENHANKINTAA KAMPANJAN AIKANA?
  • Uuden jäsenen suosittelija saa jokaisesta jäsenyyteen johtaneesta suosittelusta SuperLahjakortin (arvo 25 euroa). SuperLahjakortin saaja voi valita mieluisan lahjakortin satojen eri vaihtoehtojen joukosta.
  • Jäsenhankintaa on helppo ja luontevaa tehdä ennen kuntavaaleja.
  • SDP:n jäsenyys on kannanotto oikeudenmukaisemman, tasa-arvoisemman ja inhimillisemmän yhteiskunnan puolesta. Näitä arvoja on pidettävä nyt esillä!
  • Koska maailmaa voi muuttaa. Tarvitaan vain rohkeita ihmisiä!
LISÄTIETOA KAMPANJASTA:
  • Suosittelijan nimi ja yhteystiedot tulee kirjata liittyvän jäsenen jäsenhakemuslomakkeeseen.
  • SuperLahjakortti lähetetään jäsenyyden suosittelijalle, kun uuden jäsenen ensimmäinen jäsenmaksuerä on maksettuna. Jäsenmaksulaskutus tehdään kaksi kertaa vuodessa.
  • Suosittelijan pitää olla SDP:n jäsen.
  • Jäseniä voi hankkia useamman. Suosittelija saa jokaisesta liittyneestä jäsenestä yhden lahjakortin.
  • Kampanja on voimassa toistaiseksi.

Lue lisää jäsenyydestä täältä!