Maria Guzeninashared image on Instagram

Espoon valtuuston tämän vaalikauden viimeisen kokouksen kunniaksi viimeinen yhteiskuva valtuuston puheenjohtajistona. Kiitos hyvästä yhteistyöstä Sirpa ja Marika!maria_guzenina

Eero Heinäluomashared tweet on Twitter

Terrori-isku lasten-nuorten konserttiin kertoo poikkeuksellisesta julmuudesta ja elämästä vieraantumisesta. Ajatukset uhreissa ja omaisissa.

Miapetra Kumpula-Nshared tweet on Twitter

Terveisiä työmatkalta EU naapurimaasta. Riittääkö tuntemus: pari vinkkiä 5p valuutta leu. 3p presidentti Dodon. 1p pääkaupunki Chisinau🇦🇩

Tuula Haatainenshared image on Instagram

Hanami Roihuvuoren kirsikkapuistossa vetää puoleensa lähes hartaaseen kukinnan ihailuun. Illan pitkä lenkki Tullisaaressa. Hieno päivä🌸haatainent

sirpa paateroshared tweet on Twitter

Länsi-kotkan ty 110v juhlassa Erkki Tuomioja: luokkayhteiskunta on tulossa mutta luokkatietoisuus ei samassa mitassa, vaan kanavoituu toisin

SDP:n strategiset tavoitteet

14:49

SDP:n päämääränä on vapauden, tasa-arvon ja solidaarisuuden oikeudenmukainen yhteiskunta. Siinä jokainen toimii kykyjensä mukaan oman ja yhteisen hyvinvoinnin puolesta. Ympäristöstä ja jokaisesta ihmisestä pidetään huolta.

Oikeudenmukaisuus syntyy oikeuksien ja vastuun tasapainosta. Se toteutuu vapauden yhteiskunnassa, jossa vallitsee demokratia ja solidaarisuus, yhteisvastuu. Sosialidemokratian ihanteet ja tavoitteet ovat nähtävissä olevia mahdollisuuksia korkeammat. Unelmat, tahto ja poliittinen toiminta muuttavat todellisuutta ihanteitamme kohti.

Tätä periaateohjelmassa määriteltyä päämäärää tavoitellessamme toimintaamme ohjaavat alla olevat strategiset tavoitteet, jotka ovat syntyneet yli 200 aktiivisen toimijan työskentelyn tuloksena.

kuvitus-tavoite1

VUOROPUHELUA

Toimintamme perustuu kohtaamisiin ja vuoropuheluun. Kulmakivinä ovat yhteisesti jaetut arvot ja halu vaikuttaa yhteiskuntaan.

Rohkaisemme ihmisiä toimintaan, mukaan tulemiseen ja yhteiseen vaikuttamiseen. Toimintakulttuurissa painotetaan uskallusta kokeilla.

Pride-marssilla

AKTIIVINEN JA TAVOITTEELLINEN KUMPPANI

Toimintamme verkostoissa on aktiivista ja tavoitteellista. Kuuntelemme, vahvistamme osaamistamme ja olemme jatkuvassa yhteydessä kansalaisiin, yhteiskunnan eri toimijoihin ja asiantuntijaverkostoihin.

morjens

ARVOSTAVAA KOHTAAMISTA, YHTEISÖLLISTÄ VAIKUTTAMISTA

SDP:ssä kohtaaminen ja vuoropuhelu ovat kunnioittavaa ja arvostavaa. Varmistamme jäsenistön aidon mahdollisuuden vaikuttamiseen ja kuulluksi tulemiseen.

Antti RInne torilla keskustelemassa

LUOTTAMUSTA JA TURVAA MUUTOKSEEN

Olemme rohkeita keskustelun avaajia ja uskallamme tarttua vaikeisiinkin kysymyksiin. Tartumme uusiin ilmiöihin ja rakennamme turvallisen sillan kohti parempaa, arvoihimme pohjautuvaa tulevaisuutta.

Rakennuksia ja nostokurki

EDISTYKSELLINEN JA RATKAISUKESKEINEN

Teemme työtä edistyksellisyyden, edelläkävijyyden ja ratkaisukeskeisen päätöksenteon eteen. Tarjoamme kansalaisille toteuttamiskelpoisia vaihtoehtoja, jotka luovat uskoa tulevaisuuteen ja oikeudenmukaiseen yhteiskuntaan.