SDP:n osastokisa: Osastot nousuun

Ihmisiä ottamassa selfietä

SDP järjestää kesäkisan teemalla Osastot nousuun. Haluamme kannustaa osastoja suunnittelemaan uudenlaista toimintaa. Nyt saa vapaasti ideoida, unelmoida ja visioida! Sekä tietysti myös toteuttaa, mikäli se on poikkeusolojen puitteissa mahdollista.

Näin kisa toimii:

1) Suunnitelkaa tulevaa toimintaanne: visioida voi tapahtuman, uuden toimintamuodon, tempauksen, uuden tavan kokoustaa. Jonkun uuden tavan toimia. Nyt saa laittaa kaiken luovuuden peliin! Kisan voittava osasto saa palkinnoksi uuden tapahtumateltan tai vaihtoehtoisesti niin valitessaan vastaavan rahapalkinnon.

2) Jos ideanne on sellainen, jonka pystyy toteuttamaan poikkeusolot huomioon ottaen turvallisesti jo kesän aikana, järjestäkää se ja ottakaa kuva toiminnasta.

Toteutus ei kuitenkaan ole välttämätöntä kisaan osallistuakseen. Voitte myös jo visioida tulevaa. Idean voi myös esitellä visuaalisesti esimerkiksi piirroksena, kuvaamalla ideasta videon tai vaikkapa legoilla demonstroituna. Voit myös lähettää meille kirjallisen suunnitelman toteutuksesta näin halutessasi.

3) Jakakaa kuva sosiaalisessa mediassa aihetunnisteella #aktiivinenSDP.
Kilpailuun osallistuaksenne lähettäkää se myös sähköpostilla osoitteeseen palaute@sdp.fi. Lisätkää sähköpostiin mukaan lyhyt selitys ideastanne, sekä yhteyshenkilön yhteystiedot.

4) Mitä enemmän ideoita, sitä mahtavampaa! Tähän kisaan saa osallistua niin monella idealla/kuvalla kuin vain haluaa!

5) Kuvia voidaan jakaa myös SDP:n some-tileillä sekä marraskuussa julkaistavassa OmaSDP-oppaassa.

Kilpailu on käynnissä 26.5.–31.8.2020. Kilpailun voittajan valitsee kilpailuraati, joka koostuu puoluetoimiston henkilökunnasta sekä Osastot nousuun Liven esiintyjistä. Voittaja julkistetaan syyskuun aikana ja julkistetaan SDP:n somekanavissa. Kisan palkintona on SDP:n teltta tai 1000 euroa toimintarahaa osastolle uusien ideoiden toteutukseen.

Lisätietoja Riikka Keskitalolta (riikka.keskitalo@sdp.fi) tai Ulla Mikkolalta (ulla.mikkola@sdp.fi)