SDP:n järjestöpäivät 2022

11:01

SDP:n seuraavat valtakunnalliset järjestöpäivät pidetään lokakuun viimeisenä viikonloppuna 29.–30.10.2022 Aulangolla Hämeenlinnassa. Luvassa on innostusta, ideoita ja työkaluja tekemiseen. Haastamista, herättelyä ja tuoreita ajatuksia sekä uusia ja vanhoja tuttavuuksia. Ensi kevään eduskuntavaalit näkyvät taatusti järjestöpäivien ohjelmassa.

Lauantai 29.10.

klo 11–12 Ilmoittautuminen / Lounas

klo 12 Järjestöpäivien avaus – SDP:n puheenjohtaja Sanna Marin

klo 12.10 Tervetuloa Hämeenlinnaan – Hämeenlinnan valtuuston puheenjohtaja Johannes Koskinen

klo 12.15 Oman brändin rakentaminen

klo 13.15 Ruotsin vaalien kokemukset – Ruotsin Sosialidemokraattisen puolueen edustaja

klo 14.15 Eduskuntavaalivalmistautuminen – puoluesihteeri Antton Rönnholm

klo 14.30 Kahvit

klo 15.15–18.45 Työpajoja

Sunnuntai 30.10.

klo 9–12.30 Työpajoja

klo 12.30 Yhteenveto Antton Rönnholm, SDP:n puoluesihteeri

klo 13 Tilaisuuden päätös

Järjestöpäivät on tarkoitettu kaikille jäsenille, ja vaalien lähestyessä erityisesti ehdokkaille, vaalipäälliköille ja tukiryhmille.

Järjestöpäivät alkavat lauantaina lounaalla ja päättyvät sunnuntaina lounaaseen. Lounaiden väliin jää mahtavasti aikaa ottaa haltuun ajankohtaista poliittista sisältöä sekä kartuttaa osaamista kampanjataidoissa ja viestinnässä.

Osallistumismaksu järjestöpäiville on 50 euroa (sisältää ohjelman ja ruokailut). Matkakulut korvataan halvimman julkisen liikenteen mukaan ja matkakuluissa on 25 euron omavastuu.

Ilmoittautuminen alkaa elokuussa. Silloin julkaistaan myös ohjelma sekä tarkka aikataulu.

Jos kiinnostuit järjestöpäivistä ja haluat jo nyt lisätietoa, niin ole yhteydessä lyyli.raatikainen@sdp.fi