SDP mukana SuomiAreenalla

14:26

Tule juttelemaan SDP:n teltalle, viihtymään torstain SDP-päivässä, tapaamaan puoluejohtoa, kansanedustajia ja paikallisia aktiiveja sekä tietysti kuuntelemaan mielenkiintoisia keskustelutilaisuuksia. Nähdään Porissa!

SDP:n ohjelman SuomiAreenassa löydät myös Facebookista.

Puolueiden yhteisellä teltalla Porissa sinua tulee tapaamaan:

ma 15.7. klo 13.30 kansanedustaja Eeva-Johanna Eloranta
ti 16.7. klo 15 pääministeri Antti Rinne
ti 16.7. klo 11 kansanedustaja Heidi Viljanen
ke 17.7. klo 11.00 kehitysyhteistyö- ja ulkomaankauppaministeri Ville Skinnari
ke 17.7. klo 13 kansanedustaja Heidi Viljanen
ke 17.7. klo 14 kansanedustaja Kristiina Salonen
to 18.7. klo 10 kansanedustaja Eveliina Heinäluoma
to 18.7. klo 10.30 eduskuntaryhmän puheenjohtaja, kansanedustaja Antti Lindtman

SDP-päivässä Suomi Areenan Purje-lavalla ollaan tulevaisuuslinjalla torstaina 18.7.2019 klo 11:30 – 12:30. Lavaohjelmassa mukana eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman, ministeri Krista Kiuru, kansanedustaja Eveliina Heinäluoma ja puoluehallituksen jäsen Matias Mäkynen. SDP:n edustajat esittelevät mm. päästötöntä hyvinvointivaltiota, laajennettua oppivelvollisuutta ja tulevaisuuden sosiaaliturvaa.

Lavalla Tulevaisuuslinjaa ovat kommentoimassa nuorisojärjestön edustajat:
Suomen Ylioppilaskuntien liitto (SYL), puheenjohtaja Sanni Lehtinen
Eurooppanuoret, puheenjohtaja Iiris Asunmaa
SAK-nuoret,  Jussi Kukkola
Nuorten Agenda2030, tiedottaja Sofia Savonen)