SDP mukana lapsimessuilla

16:49

SDP haluaa tehdä Suomesta maailman perhemyönteisimmän maan. Haluamme, että lapsiperheet voivat entistä paremmin, ja että tukea lapsiperheiden arkeen löytyy helposti ja mahdollisimman läheltä. SDP:n tavoitteena on muun muassa tarjota kaikille lapsille laadukas varhaiskasvatus, turvallinen lähikoulu ja mahdollisuus harrastaa. Vanhemmuuteen tarjotaan tukea ja palveluita perheille on saatavilla matalalla kynnyksellä.

SDP on mukana lapsimessuilla 22.-24.4. Tule kertomaan meille ajatuksesi siitä, miten sinun mielestäsi Suomesta tehdään maailman paras maa perheille? Löydät messupisteemme Messukeskuksen hallista 6 (6p).

Kanssasi keskustelemassa messupisteellä ovat:

Perjantai 22.4.

klo 10:30 Eveliina Heinäluoma

klo 12 Ilkka Taipale

klo 14 Hilkka Ahde

Lauantai 23.4.

klo 9:30 Antti Rinne

klo 10 Soile Eriksson

klo 10 Elina Lehtonen

klo 13 Fardoos Helal

klo 13 Nita Austere

klo 13:30 Nasima Razmyar

klo 14 Mahad Ahmed

Pisteellä voit osallistua kilpailuun, jonka säännöt löydät alta. Messupisteellä on tarjolla messuvieraille hiekkalapioita, saippuakuplia ja tikkareita. Tule hakemaan omasi.

Kilpailun säännöt:

1. Järjestäjä: Kilpailun järjestäjä on SDP r.p., Siltasaarenkatu 18-20 C 6. krs. Kilpailuun liittyvät kysymykset voi lähettää: jenny.suominen@sdp.fi
  2. Kilpailuun voivat osallistua kaikki Suomessa pysyvästi asuvat 18 vuotta täyttäneet luonnolliset henkilöt pois lukien SDP:n Lapsimessujen messupisteen päivystäjät.
  3. Kilpailu alkaa 22.4.2022 ja loppuu 24.4.2022. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.
  4. Kilpailuun voi osallistua vastaamalla kilpailulomakkeen kysymyksiin.
  5. Kilpailun voittajat saavat palkinnoksi keppihevosen. Voittajia arvotaan kolme kappaletta. Palkinnon arvo on korkeintaan 29 €. Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi tai muuhun tavaraan.
  6. Arvonta suoritetaan viikon 17/2022 aikana.
  7. Osallistumalla tähän kilpailuun osanottajat sitoutuvat noudattamaan näitä kilpailun virallisia sääntöjä.
  8. Järjestäjän maksettavaksi ei tule arpajaisveroa, sillä maksettavaksi tulevan arpajaisveron määrä kilpailussa on vähemmän kuin 50 euroa kalenterikuukaudessa.
  9. Osallistujien yhteystietoja käytetään vain kilpailun järjestämiseen liittyviin tarkoituksiin ja osallistujien vastauksia ainoastaan kilpailun voittajan valitsemiseksi. Poistamme henkilötiedot heti kun kilpailu on ratkennut ja voittaja on julkistettu. Emme luovuta tietoja SDP:n ulkopuolelle.