SDP liikkeellä 2. lokakuuta – tule tervehtimään!

Puoluejohtoa ja kansanedustajia liikkeellä SDP:n Toimintapäivänä

Lauantaina 2.10. olemme liikkeellä ympäri Suomen. Lämpimästi tervetuloa keskustelemaan siitä, miten Suomesta tehdään perheille paras maa sekä tammikuun aluevaaleista!

SDP:N PUOLUEJOHTOA JA MINISTEREITÄ TAVATTAVISSA:

Forssa

• Forssan toritapahtuma klo 10-12, kahvitarjoilu. Tavattavissa SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman klo 10-11.

Hartola

• Hartolan tori, klo 11.30. Tavattavissa kehitysyhteistyö- ja ulkomaankauppaministeri Ville Skinnari klo 11.30 alkaen.

Heinola

• Heinolan tori, klo 10-11. Tavattavissa kehitysyhteistyö- ja ulkomaankauppaministeri Ville Skinnari klo 10 alkaen.

Helsinki

• Kruunuvuorenrannan Alepan kulma (Koirasaarentie 13) klo 11-13. Tavattavissa työministeri Tuula Haatainen klo 11.15-12.
  • Ala-Malmin puisto (Vilppulantie Malmitalon takana) klo 11-14. Tavattavissa työministeri Tuula Haatainen klo 12.30-13.15.
  • Laajasuon liikuntapuisto (Poutunkuja 8) klo 13-15. Tavattavissa työministeri Tuula Haatainen klo 13.45-14.30.
  • Kulttuurikeskus Stoan aukio, klo 12.30-14.30.
  • Kontulan ostari klo 12-15.

Hämeenlinna

• Kaurialan liikennepuisto klo 10-13. Hämeenlinnassa vietetään perhepäivää, jossa muun muassa kepparirata, lasten syystarvikkeiden vaihtopiste, kasvomaalausta, mehua sekä karkkia. Tavattavissa SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman klo 12-13 sekä koko tapahtuman ajan paikallisia valtuutettuja ja aluevaaliehdokkaita.

Jyväskylä

• Perhetapahtuma Mäki-Matin perhepuistossa klo 10-13. Tavattavissa SDP:n varapuheenjohtaja, kansanedustaja Niina Malm ja kansanedustaja Riitta Mäkinen  klo 10.

Kotka

• Karhulan tori, klo 9. Tavattavissa kuntaministeri Sirpa Paatero klo 9 alkaen.

Lappeenranta

• Toritapahtuma kansalaistorilla klo 13.30. Tavattavissa eurooppa- ja omistajaohjausministeri Tytti Tuppurainen, kansanedustajat Anneli Kiljunen ja Suna Kymäläinen sekä paikallisia aktiiveja. Tarjolla makkaraa ja lapsille ilmapalloja.

Salo

• Salon syysmarkkinat klo 9-12. Tavattavissa SDP:n puoluesihteeri Antton Rönnholm klo 10.30-11.30. Markinat järjestetään jo myös perjantaina 1.10., jolloin kansanedustaja Katja Taimela on tavattavissa klo 16-18.

Sysmä

• Toritapahtuma Sysmän torilla klo 12.30.  Tavattavissa kehitysyhteistyö- ja ulkomaankauppaministeri Ville Skinnari klo 12.30.

Äänekoski

• Telttatapahtuma Citymarketin tapahtumatorilla klo 10-13. Tavattavissa SDP:n varapuheenjohtaja, kansanedustaja Niina Malm klo 12.

SDP:N KANSANEDUSTAJIA JA MEPPEJÄ TAVATTAVISSA:

Akaa

• Toijalan toritapahtuma klo 9-12. Tavattavissa kansanedustaja Pia Viitanen klo 10.30-11.30.

Huittinen

• Huittisten K-Supermarket Lautturilla tarjolla makkaraa klo 13. Tavattavissa kansanedustaja Heidi Viljanen.

Kankaanpää

• Makkaragrilli Kankaanpään Citymarketilla klo 10-12. Tavattavissa kansanedustaja Heidi Viljanen.

Kerava

• Klo 10 Keravan valtuustoryhmän Leena Harjula-Jalonen, Nelli Niemelä ja Tuula Lind ovat kolmella eri (Ilmarisentie 22:n, Palopesän ja Tuomaantien) leikkipaikalla jutustelemassa keravalaisten lapsiperheiden arjesta. Lapsille jaossa hiekkalapioita ja lakuja.
  • Europarlamentaarikko Eero Heinäluoma, Nelli Niemelä, Leena Harjula-Jalonen sekä Tuula Lind tavattavissa ravintola The New Sherwoodissa klo 11, kahvitarjoilu. Mukana myös muita SDP Keravan luottamushenkilöitä.

Kirkkonummi

• Europarlamentaarikko Eero Heinäluoma tavattavissa klo 14 kirjasto Fyyrissä.  Klo 14-17 tavattavissa paikallisia luottamushenkilöitä, kahvitarjoilu, musiikista vastaa Ulvija Jabbrova, lapsille kasvomaalausta.

Kuopio

• Perhetapahtuma Kuopion keskustan leikkipuistossa klo 12-14. Tarjolla lettuja sekä ohjelmaa koko perheelle. Tavattavissa kansanedustaja Tuula Väätäinen.

Mikkeli

• Makkaragrilli kuumana ja tulevia aluevaaliehdokkaita sekä paikallisia kuntapäättäjiä tavattavissa keskustan kävelykadulla kauppakeskus Stellan edustalla klo 10- 13. Paikalla myös kansanedustaja Suna Kymäläinen.

Oulu

• Rotuaarilla perhetapahtuma klo 12-14. Tarjolla makkaraa,  Liikkuva laulureppu–lastenyhtye esiintyy kello 12.30 ja 13.30 ja pienille lapsille ajelua koirakärryllä. Tavattavissa kansanedustaja Raimo Piirainen klo 12:00-12:45.

Outokumpu

• Ruplan torilla tarjolla soppaa klo 10-12. Tavattavissa kansanedustajat Merja Mäkisalo-Ropponen ja Seppo Eskelinen.

Pietarsaari

• Pietarsaaren kirjastossa klo 10-11 keskustelutilausuus: Mistä aluevaaleissa on kyse? Tavattavissa kansanedustaja Kim Berg.

Rovaniemi

• Lordin aukiolla klo 11 alkaen makkaragrilli kuumana, tavattavissa kansanedustaja Johanna Ojala-Niemelä ja paikallisia kuntapäättäjiä.

Vaasa

• Perhetapahtuma Vaasan torilla klo 10.30-13. Tavattavissa europarlamentaarikko Miapetra Kumpula-Natri klo 11-12 ja kansanedustaja Kim Berg klo 12.30-13.00

Vantaa

• Vantaan Myyrmäen Paalutorilla perinteinen syystapahtuma klo 11-13, letunpaistoa. Tavattavissa kansanedustaja Hussein al-Taee sekä valtuutettuja ja muita luottamushenkilöitä.
  • Tikkurilan markkinoilla klo 9-12 tavattavissa valtuutettuja ja muita luottamushenkilöitä, kansanedustaja Kimmo Kiljunen klo 9-10.

MUITA TAPAHTUMIA:

• Hyvinkäällä lapsiperheille suunnattu seikkailupäivä Terveysmetsän alkupäässä. Tarjolla myös mehua ja hernekeittoa. (Jousikatu 3) klo 10-13.
  • lmatralla paikalliset kuntapäättäjät ovat tavattavissa toritapahtumassa Imatrankosken torilla klo 9-12. Tarjolla makkaraa ja mehua.
  • Joensuun Utran saaressa perhetapahtuma, makkaranpaistoa klo 10-13, makkaratarjoilu kodalla.
  • Järvenpään torilla klo 10.30-12.30 ”Mitä sinulla on sydämellä sotesta?”- toritapahtuma
  • Kristiinankaupunki, Mikkelinmarkkinat klo 10-16.
  • Lahden torilla demariteltalla kahvitarjoilu lauantaina klo 11-13.
  • Laihialla SDP:n kerhotilassa klo 13-15 kahvitarjoilu, ja samaan aikaan demarit siivoavat keskusta-alueella roskia.
  • Leppävirran K-Supermarketilla makkaragrilli kuumana kera klo 11 alkaen.
  • Pudasjärvellä K-Supermarketin edessä klo 12 tarjolla kahvia ja makkaraa.
  • Savonlinnassa klo 10 alkaen tarjolla makkaraa K- Citymarketin edustalla. Asiaa tulevista aluevaaleista, vieraana Kaakkois- Suomen sosialidemokraattien puheenjohtaja Hannu Repo sekä toiminnanjohtaja Jussi Tauriainen.
  • Seinäjoki, toritapahtuma Seinäjoen torilla klo 11-13.
  • Tuusulassa Hyrylän S-marketilla klo 10.30-13.00, Jokelassa K-kaupan vieressä klo 10.30-13.00 ja Kellokoskella kuntosali Takomon edessä klo 11.30-13.00. Keskustelua ajankohtaisista SOTE-asioista ja vaaleista, tarjolla hernekeittoa.
  • Virtain torilla toritapahtuma klo 10-14.

Ilmoita puuttuvasta tapahtumasta tai täydennä tietoja katri.kujanpaa@sdp.fi