Puoluevaltuuston kokous

Huivit puoluevaltuustossa

SDP:n puoluevaltuuston syyskokous 2020

SDP:n puoluevaltuusto kutsutaan sääntömääräiseen puoluevaltuuston kokoukseen, joka pidetään lauantaina 14. marraskuuta 2020 Teams-etäkokouksena.

Kokous alkaa klo 10.00. Kokouksessa käsitellään ajankohtaista poliittista tilannetta ja siihen liittyvät kannanotot. Lisäksi hyväksytään puolueen toiminta- ja taloussuunnitelmat vuodelle 2021 sekä käsitellään muut sääntöjen määräämät asia.

Kokouksen alkua voi seurata suorana lähetyksenä Facebook-sivuillamme.

Suora linkki lähetykseen.

Kokouksen avauspuheen pitää puoluevaltuuston puheenjohtaja Sirpa Paatero ja poliittisen tilannekatsauksen avaa SDP:n puheenjohtaja, pääministeri Sanna Marin.

Puoluevaltuuston kokoonpano