Maria Guzeninashared image on Instagram

Espoon valtuuston tämän vaalikauden viimeisen kokouksen kunniaksi viimeinen yhteiskuva valtuuston puheenjohtajistona. Kiitos hyvästä yhteistyöstä Sirpa ja Marika!maria_guzenina

Eero Heinäluomashared tweet on Twitter

Terrori-isku lasten-nuorten konserttiin kertoo poikkeuksellisesta julmuudesta ja elämästä vieraantumisesta. Ajatukset uhreissa ja omaisissa.

Miapetra Kumpula-Nshared tweet on Twitter

Terveisiä työmatkalta EU naapurimaasta. Riittääkö tuntemus: pari vinkkiä 5p valuutta leu. 3p presidentti Dodon. 1p pääkaupunki Chisinau🇦🇩

Tuula Haatainenshared image on Instagram

Hanami Roihuvuoren kirsikkapuistossa vetää puoleensa lähes hartaaseen kukinnan ihailuun. Illan pitkä lenkki Tullisaaressa. Hieno päivä🌸haatainent

sirpa paateroshared tweet on Twitter

Länsi-kotkan ty 110v juhlassa Erkki Tuomioja: luokkayhteiskunta on tulossa mutta luokkatietoisuus ei samassa mitassa, vaan kanavoituu toisin

Puoluekokous 2017

pk-kuvitus2

SDP:n 45. puoluekokous pidettiin Lahden messukeskuksessa 3.-5. helmikuuta 2017.

Puoluekokousedustajat tekivät muutosesityksiä aloitteiden päätösesityksiin sekä muihin puoluekokousasiakirjoihin perjantaihin 3.2. klo 17.30 saakka. Muutosesitykset tehtiin sähköisesti aloite- ja ohjelmasivustolla osoitteessa kansalaiskanava.sdp.fi. Kansalaiskanavaan lisätään puoluekokouksen päätöksiä sitä mukaa, kun niitä tehdään.

Henkilövalinnat

kuvitus-henkvalinnat

Tietoa puoluekokouksen henkilövalinnoista löydät täältä.

Varaa Majoitus

majoitus-kuvitus