Osallistu SDP:n ystävänpäiväarvontaan!

14:21

Osallistu SDP:n ystävänpäiväarvontaan, jossa voit voittaa kotimaiset 100% merinovillaiset lapaset itsellesi ja ystävällesi!

Osallistu vastaamalla Kansalaispaneelissa ystävänpäiväkysymykseen. Jos sinulla ei vielä ole ilmaista Kansalaispaneeli-sovellusta käytössäsi, löydät sen omasta sovelluskaupastasi. Lisää tietoa Kansalaispaneelista täällä. Arvomme vastanneiden kesken kaksi kahden lapasparin pakettia.

Kilpailun säännöt:

Kilpailun järjestää Suomen Sosialidemokraattinen Puolue. Kilpailu ei ole Facebookin järjestämä, eikä se sponsoroi, suosittele tai hallinnoi kampanjaa millään tavalla. Facebook ei ole myöskään mitenkään vastuussa kilpailusta.

Kilpailuun voi osallistua vastaamalla Kansalaispaneelissa ystävänpäiväarvonnan kysymykseen. Arvontaan voi osallistua 21.2.2020 klo 12.00 saakka.
Osallistumisajan ulkopuolella tulleita vastauksia ei oteta huomioon.

Kilpailuun osallistutaan vastaamalla Kansalaispaneeli-sovelluksessa. Vastaamalla osallistuja hyväksyy nämä kilpailusäännöt.

Kilpailun voittaja valitaan arpomalla kaikkien kilpailuun vastanneiden kesken. Voittajalle ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti sähköpostitse. Mikäli voittajaa ei tavoiteta seitsemän (7) päivän kuluessa kilpailun päättymisestä, valitaan uusi voittaja.

Voittaja saa palkinnoksi kaksi paria lapasia. Palkintoa ei vaihdeta muuhun aineettomaan tai aineelliseen hyödykkeeseen. Palkinto toimitetaan voittajan ilmoittamaan osoitteeseen Suomessa. SDP ei vastaa palkinnon vastaanottamisen esteistä.

Kilpailuun osallistuneiden henkilötietoja ei käytetä suoramarkkinointiin ilman henkilön omaa suostumusta, eikä niitä luovuteta kolmansien osapuolien käyttöön. Järjestäjä pidättää oikeuden julkaista voittajien nimet Internet- ja Facebook-sivuilla.

Tämän kilpailun säännöt koskevat kaikkia osallistujia. Mikäli osallistujaa epäillään väärinkäytöksistä tai sääntöjen vastaisesta toiminnasta, voidaan osallistujan osallistuminen kilpailuun hylätä ilman erillistä ilmoitusta. Järjestäjä pidättää oikeuden muuttaa näitä sääntöjä.