Kuntavaalit 2021 – Ehdokkaaksi?

Lähde mukaan vuoden 2021 kuntavaaleihin!

Politiikassa on kyse arvoista ja kyvystä hoitaa asioita. Vaikeina aikoina on erityistä merkitystä sillä, ketkä yhteisistä asioista päättävät.

Meille on tärkeää huolehtia toimivasta arjesta: niin että lapset saavat hyvät eväät elämään, ikäihmiset tarvitsemaansa huolenpitoa ja meistä jokainen työtä ja turvallisen arjen.

Kotikuntasi tulevaisuus tarvitsee tekijänsä. Alla olevalla lomakkeella voit kertoa kiinnostuksestasi ryhtyä ehdokkaaksi tai vinkata meille tuntemastasi henkilöstä, joka olisi mielestäsi hyvä ehdokas.

Jätä meille yhteystietosi, niin otamme sinuun yhteyttä.

Jokaisen SDP:n kuntavaaliehdokkaan täytyy allekirjoittaa sähköinen SDP:n ehdokkaan suostumus ja sitoumus -lomake. Lisätietoa löydät täältä.

Lomakkeen PDF-version löydät täältä.

Kuntavaalien vaalipäivä on sunnuntai 18.4.2021. Katso muut tärkeät päivämäärät vaalit.fi-sivuilta.

Politik handlar om värderingar och förmågan att sköta saker. I svåra tider har det särskild betydelse vem som beslutar om våra gemensamma frågor.

För oss är det viktigt att trygga en fungerande vardag: så att barnen får en god start i livet, de äldre får den omsorg de behöver och var och en jobb och en trygg vardag.

Din hemkommuns framtid behöver sina samhällsbyggare. Med formuläret nedan kan du anmäla ditt intresse att kandidera eller tipsa oss om någon du känner som skulle vara en bra kandidat.

Lämna dina kontaktuppgifter, så kontaktar vi dig.

Tietosuojaseloste