Kesäristikko

11:16

Kerro vastaus kesäristikkoon alla olevalla lomakkeella ja osallistut kesäiseen arvontaan, jossa palkintona on 1000 euron matkalahjakortti!

Täytettyäsi SDP:n kesäristikon saat ristikon vastuksen keräämällä numeroiduista ruuduista (1-8) kirjaimet numerojärjestyksessä. Kirjoita niistä muodostuva 8-kirjaiminen sana lomakkeeseen. Täyttämällä myös yhteystietosi olet mukana kilpailussa!

Kesäristikko-kilpailuun voivat osallistua kaikki Suomessa asuvat yksityishenkilöt, pois lukien järjestäjän henkilökunta ja heidän perheenjäsenensä. Kilpailu on voimassa 11.6.-1.9.2019. Osallistuneiden kesken arvotaan palkintona 1000 euron matkalahjakortti. Palkintoa ei vaihdeta rahaksi ja se toimitetaan voittajalle henkilökohtaisesti.

Kilpailun säännöt ja tietosuojaseloste