SDP:n eduskuntaryhmän kesäkokous 2022

13:38

SDP:n eduskuntaryhmän kesäkokous järjestetään Kuopiossa 17.8.–18.8. SDP:n puheenjohtaja, pääministeri Sanna Marin sekä muita ministereitä ja kansanedustajia on tavattavissa Kuopiossa, Lappeenrannassa, Mikkelissä ja Jyväskylässä keskiviikkona 17.8. Tule tapaamaan meitä ja kertomaan, mitä sinulla on sydämellä!

Seuraa eduskuntaryhmän kesäkokousta

Kokouksen alkua voi seurata suorana lähetyksenä SDP:n Facebookissa tai Youtube-kanavalla 17.8. klo 13:30 alkaen.

Seuraa kokousta Youtubessa

Seuraa kokousta Facebookissa

SDP:n puheenjohtaja, ministereitä ja kansanedustajia tavattavissa

Kuopio

SDP:n puheenjohtaja ja pääministeri Sanna Marin ja eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman sekä SDP:n kansanedustajia tavattavissa Kuopion torilla klo 12.

Lappeenranta

Kehitysyhteistyö- ja ulkomaankauppaministeri Ville Skinnari ja kansanedustajat Suna Kymäläinen ja Anneli Kiljunen ovat tavattavissa Lappeenrannan kauppatorilla Tiinan Tupa -torikahvilassa klo 8–9.

Mikkeli

Työministeri Tuula Haatainen tavattavissa Mikkelin torilla Minnan torikahvilassa klo 9–10.

Jyväskylä

SDP:n kansanedustajat Piritta Rantanen ja Riitta Mäkinen tavattavissa Jyväskylän torilla klo 9–10.