Käyttäjäkysely yhdistyssivujen ylläpitäjille

09:55

Puolueen uusi yhdistyssivupohja on ollut käytössä nyt vajaan vuoden ajan. Sivuston ilmettä uudistetaan parhaillaan puolueen uuden visuaalisen ilmeen mukaiseksi. Lisäksi sivustolle tehdään loppuvuodesta myös teknisiä parannuksia, joten nyt on hyvä aika vaikuttaa vastaamalla linkin takaa löytyvään palautekyselyyn. Toteutamme kehitysehdotuksia mahdollisuuksien mukaan!

Kiitos jo etukäteen vastauksistasi! Kaikkien vastanneiden kesken arvotaan 50 euron lahjakortti SDP:n verkkokauppaan.

Vastaathan kyselyyn viimeistään keskiviikkona 7.10.

Kysely on tarkoitettu sivujen ylläpitäjille. Jos yhdistyksessä on useampi sivujen ylläpitäjä, voivat kaikki vastata kyselyyn.

• 1. Arvioi seuraavat väittämät asteikolla 0-5, (5= täysin samaa mieltä, 1=täysin eri mieltä, 0=en osaa sanoa)

• Voit kommentoida ylläolevia aiheita halutessasi tähän. Jos esimerkiksi koet sivujen käytössä jonkin asian erityisen hankalaksi, mainitse se tässä.
  • 2. Arvioi seuraavat väittämät asteikolla 0-5, (5= täysin samaa mieltä, 1=täysin eri mieltä, 0=en osaa sanoa)

• 3. Vastaa seuraaviin väittämiin kyllä tai ei.

• 4. Lopuksi