Järjestöpäivät 2020

15:51

Tervetuloa SDP:n järjestöpäiville Vantaalle lauantaista 28.11. sunnuntaihin 29.11.2020. Luvassa on avartavia puheenvuoroja, monipuolisia työpajoja sekä verkostoitumista iltaohjelman merkeissä. Järjestöpäivät on suunnattu kaikille aktiiveillemme, erityisesti kuntavaaliehdokkuuteen ryhtyville jäsenille ja osastojen puheenjohtajille. Oma työpajalinjansa on myös kuntien kuntavaalipäälliköille.

Tapahtuman maksimiosallistujamäärä on laskettu 200 henkeen turvallisten järjestelyjen takaamiseksi osallistujille.

Osallistumismaksu

Järjestöpäiville mahtuu 200 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Järjestöpäivien osallistumismaksu on 50 euroa, sisältäen tapahtuman ohjelman, lounaan, illallisen ja kahvit lauantaina sekä lounaan sunnuntaina.

Tapahtuman osallistumismaksu maksaminen tapahtuu viikkoa ennen tapahtumaa. Ilmoittautuneet saavat laskun ilmoittautumisen perusteella.

ILMOITTAUDU MUKAAN

Scandic Helsinki Aviacongress

Järjestöpäivien tapahtumapaikka on Helsinki-Vantaan lentoaseman kupeessa ja hotellin osoite on Robert Huberin tie 4, Vantaa. Saapumisohjeet ja lisätietoja löydät täältä.

Majoitus ja huoneen varaaminen

Majoituksen osallistujat varaavat ja maksavat itse.

Huoneen voi varata Scandic Helsinki Aviacongressiin osoitteesta: www.scandichotels.com

Varauskoodina voit käyttää koodia FIARB jolla saatte päivän listahinnasta -10%.

Matkakulut

Osallistujien matkakulut korvataan 20 euron omavastuun ylittävältä osalta julkisten kulkuneuvojen mukaan.

OHJELMA:

Lauantai 28.11.
klo 11-12 Ilmoittautuminen / Lounas
klo 12 Järjestöpäivien avaus – SDP:n puheenjohtaja Sanna Marin
klo 12.10 Tervetuloa Vantaalle – Vantaan valtuuston puheenjohtaja Antti Lindtman
klo 12.20 Oma persoona vahvuutena sosiaalisessa mediassa – bloggaaja, somettaja Laura Satamo (Mamma rimpuilee)
klo 12.25 Vuorovaikutus, uuden oppiminen, innostaminen, itsensä johtaminen – aivotutkija Katri Saarikivi
klo 13.25 Kuntavaalivalmistautuminen – puoluesihteeri Antton Rönnholm
klo 14.25 Kahvit
klo  15.15-18.45 työpajat (työpajojen ohjelma julkistetaan 16.9.2020)
klo 19.00 ohjelmallinen illallinen

Sunnuntai 29.11.2020
klo 9-12.30 työpajat (työpajojen ohjelma julkistetaan 16.9.2020)
klo 12.30 Yhteenveto Antton Rönnholm, SDP:n puoluesihteeri
klo 13.00 Lounas

Viikonlopun ohjelma koostuu yhteisen ohjelman lisäksi viime kertaiseen tapaan eri teemakokonaisuuksista, joista jokainen osallistuja voi valita mieleisensä työpajat.

KATSO KOKO OHJELMA TÄÄLTÄ

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä TSL:n kanssa.

Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin