Järjestöpäivät

Tule käynnistämään toimintasyksy 2018 SDP:n Järjestöpäiville Tampereelle!

Syyskuun ensimmäisenä viikonloppuna Tampereella on tiedossa kovatasoinen SDP:n osastoaktiiveille ja maakunta- sekä eduskuntavaaliehdokkaille suunnattu koulutuskokonaisuus. Luvassa on viikonloppu täynnä mielenkiintoista ohjelmaa, innostavia puheenvuoroja ja hyödyllisiä työpajoja. Ilmoittaudu siis mukaan jo heti nyt!

Ilmoittaudu täällä

Osallistumismaksu on 50 euroa. Maksu sisältää ohjelman ja ruokailut. Matkakuluissa on 30 euron omavastuu. Osallistujat vastaavat majoituksesta itse, varaa majoituksesi ajoissa.

Viikonlopun ohjelma koostuu viimevuotiseen tapaan neljästä eri teemakokonaisuudesta, joista jokainen osallistuja voi valita mieleisensä työpajat.

Järjestöpäivät pähkinänkuoressa:

Milloin ja missä: 1.-2.9. Tampereen Puistotornissa. Tapahtuma alkaa lauantaina 1.9. klo 11 lounaalla ja päättyy sunnuntaina 2.9. klo 13.

Millaisia työpajoja on luvassa: Järjestöpäivät koostuu neljästä eri teemakokonaisuudesta:

1) Ehdokkaat ja kampanjat
2) Maakunta- ja eduskuntavaalit
3) Järjestötoiminnan uudistaminen
4) Sekalaista kivaa

Työpajoja on myös ruotsiksi. Katso kaikkien työpajojen ohjelma täältä.

Hinta: 50 euroa per osallistuja, sisältää viikonlopun ohjelman sekä ruokailut. Matkakuluissa on 30 euron omavastuu (halvin julkinen kulkuneuvo tai esim. kimppakyyti). Majoitus tulee hankkia itse.

Missä voin ilmoittautua: TÄÄLLÄ!

Keneltä voin kysyä lisätietoja: SDP:n järjestösuunnittelija Lyyli Raatikainen vastaa mielellään kysymyksiisi. Lyylin email on lyyli.raatikainen(at)sdp.fi ja puhelinnumero 050 371 5499.

Nähdään syyskuussa järjestöpäivillä!

Järjestöpäivien ohjelma:

LA 2.9.

11.00 Ilmoittautuminen/lounas
12.00 Järjestöpäivien avaus, puoluesihteeri Antton Rönnholm
12.15  Johtaminen, avoin toimintakulttuuri ja työelämän murros: Johanna Pystynen, henkilöstöjohtaja, Vincit
13.15  TBA
14.15 Tulevaisuuden järjestötoiminta, järjestöpäällikkö Jenny Suominen, SDP
14.30 Kahvit
15.15 Työpajat 1
16.30 Työpajat 2
17.45 Työpajat 3
19.00 päivällinen

SU 3.9.

9.00  Työpajat 4
10.15 Työpajat 5
11.30 Työpajat 6
12.30 Yhteenveto, puheenjohtaja Antti Rinne
13.00 Tilaisuuden päätös

Kaikki työpajat löydät täältä.

Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin