Järjestöpäivät 2020

SDP:n järjestöpäivät lauantaina 28.11.2020 klo 12.00-17.45

Koronatilanteen vuoksi tapahtuma toteutetaan virtuaalisesti yksipäiväisenä. Järjestöpäivät on kaikille SDP:n jäsenille avoin tapahtuma ja tapahtumaan osallistuminen on maksutonta, mutta ennakkoilmoittautuminen on pakollista. Tapahtumaan ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki. Järjestöpäiviä ei siis ajeta julkisena lähetyksenä, vaan salaisen linkin kautta.

Järjestöpäivät on suunnattu kaikille aktiiveillemme, erityisesti kuntavaaliehdokkuuteen ryhtyville jäsenille ja osastojen puheenjohtajille. Oma työpajalinjansa on myös kuntien kuntavaalipäälliköille.

Huom! Ilmoittatuminen järjestöpäiville on päättynyt.

Jos haluat perua osallistumisesi, laita viestiä järjestösuunnittelija Lyyli Raatikaiselle, lyyli.raatikainen@sdp.fi.

Virtuaalitoteutus

Kaikille osallistujille  yhteinen osuus klo 12.00-14.00

klo 12.00 Järjestöpäivien avaus – SDP:n puheenjohtaja Sanna Marin
klo 12.15 ”Tervetuloa Vantaalle” – Vantaan valtuuston puheenjohtaja Antti Lindtman
klo 12.25 Oma persoona vahvuutena sosiaalisessa mediassa – bloggaaja, somettaja  Laura Satamo (Mamma rimpuilee)
klo 13.25, Vuorovaikutus, uuden oppiminen, innostaminen, itsensä johtaminen –  aivotutkija Katri Saarikivi
klo 14.25 Kuntavaalivalmistautuminen – puoluesihteeri Antton Rönnholm
klo 14.45 tauko

HUOM! Työpajat toteutetaan Teams-kokouksina. Työpajoihin kerätään ilmoittautumiset lähempänä tapahtumaa.

Klo 15.00-17.15 työpajat  (Työpajojen välillä 15 min tekninen tauko)

klo 15.00–15.45 työpajat  (4)

Klo 16.00–16.45 työpajat  (4)

Klo 17.00-17.45 työpajat  (4)

KATSO TYÖPAJOJEN AIHEET JA AIKATAULUT TÄÄLTÄ

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä TSL:n kanssa.

Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin