Järjestöpäivät

15:51

Tule käynnistämään toimintasyksy 2017 SDP:n Järjestöpäiville Jyväskylään! Luvassa on viikonloppu täynnä mielenkiintoista ohjelmaa, innostavia puheenvuoroja ja hyödyllisiä työpajoja. Järjestöpäiviltä et taatusti lähde kotiin tyhjin käsin!

Viikonlopun ohjelma koostuu neljästä eri teemakokonaisuudesta, joista jokainen osallistuja voi valita mieleisensä työpajat. Vietätkö lauantain viestinnän ja kampanjoinnin maailmassa ja vaihdat sunnuntaiksi kunta- ja talouspolitiikan saloihin? Päätös on sinun!

Nyt on luvassa taatusti jotain uutta. Tule kuulemaan innostavat, herättelevät ja mielenkiintoiset puheenvuorot mm. yli-innovaatioaktivisti Anssi Tuulenmäeltä, Varustelekan toimitusjohtaja Valtteri Lindholmilta, Ompeluseuran toiselta perustajalta, YKAn palvelujohtaja Maria Teikarilta, SDP:n varapuheenjohtaja, kansanedustaja Sanna Marinilta, tubettaja Joonas Pesoselta, Vantaan kaupunginjohtaja Kari Nenoselta sekä SDP:n puoluesihteeri Antton Rönnholmilta.

Älä aikaile vaan ilmoittaudu heti mukaan täällä!

Järjestöpäivät pähkinänkuoressa:

Milloin ja missä: 2.–3.9. Jyväskylän Pavilijongissa. Tapahtuma alkaa lauantaina 2.9. klo 11 lounaalla ja päättyy sunnuntaina 3.9. klo 13 lounaaseen.

Kenelle: Kuntapäättäjille, puolueosastojen / kunnallisjärjestöjen / piirien puheenjohtajille ja aktiiveille, sisar- ja lähijärjestöjen edustajille, puolueen ja eduskuntaryhmän työntekijöille. Mitä isompi porukka koossa, sitä opettavaisempi ja hauskempi viikonloppu on edessä!

Millaisia työpajoja on luvassa: Järjestöpäivät koostuu neljästä eri teemakokonaisuudesta: 1) Viestintä ja kampanjointi, 2) Kuntapäättäjien työkalut ja vaikuttaminen 3) Järjestön uudistuminen 4) Jotain ihan uutta. Luvassa siis työkaluja somekampanjointiin, vaikuttajabrändin rakentamiseen, kuntavaikuttamiseen, kuntatalouteen, jäsenlähtöiseen järjestöuudistamiseen, paikallisyhdistysten pyörittämisen ja uuteen yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen. Työpajoja on myös ruotsiksi. Kaikki työpajat löydät oheisesta linkistä.

Mitä saan mukaani: Innostusta, ideoita ja työkaluja tekemiseen. Haastamista, herättelyä ja tuoreita ajatuksia. Uusia ja vanhoja tuttavuuksia.

Hinta: 60 euroa per osallistuja, sisältää viikonlopun ohjelman sekä kaksi lounasta, päivällisen ja kahvit. Matkakuluissa on 50 euron omavastuu (halvin julkinen kulkuneuvo tai esim. kimppakyyti). Majoitus tulee hankkia itse, mutta puolueella on majoituskiintiöt eri hotelleissa. Varaustunnus niihin on SDP.

Missä voin ilmoittautua: Ilmoittaudu heti mukaan täällä ja takaat paikkasi syksyn huipputapahtumassa. Huom! Osallistumismaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä Holvi-palvelussa.

Milloin viimeistään on ilmoittauduttava: Paikkoja on vielä vapaana, mutta toimi nopeasti. Mitä aikaisemmin varaat paikkasi, sitä edullisempia majoittautumisvaihtoehtoja on vapaana! Majoitushinnat listattuna alapuolella. Ilmoittautuminen on sitova.

Keneltä voin kysyä lisätietoja: SDP:n järjestösuunnittelija Lyyli Raatikainen vastaa mielellään kysymyksiisi. Lyylin email on lyyli.raatikainen(at)sdp.fi ja puhelinnumero 050 371 5499.

Nähdään syyskuussa järjestöpäivillä!

Hotellien hinnat ja yhteystiedot:

Hotelli Verso, 1hh 95€, 2hh 108€, puh. 014 333999

Cumulus Jyväskylä, 1hh 72€, 2hh 88€, puh. 0200 48 120

Sokos Hotel Alexandra, 1hh 109€, 2hh 119€, puh. 020 1234 642

Solo Sokos Hotel Paviljonki, 1hh 115€, 2hh 125€, puh. 020 1234645

Hotelli Alba, 2hh 96€, puh. 014 636311

Scandic Jyväskylä, 1hh 147 €, 2hh 157€, puh. 014 3303000

Järjestöpäivien ohjelma:

LA 2.9.

11.00 lounas
12.00 Järjestöpäivien avaus, puoluesihteeri Antton Rönnholm
12.15 Tulevaisuuden kunta – elinvoimaa, sivistystä ja työllisyyttä, Vantaan kaupunginjohtaja Kari Nenonen
13.15  Lupa ajatella eri tavalla, yli-innovaatioaktivisti Anssi Tuulenmäki
14.15 Lähtölaukaus työpajoihin
14.30 Kahvit
15.15 Työpajat 1
16.30 Työpajat 2
17.45 Työpajat 3
19.00 päivällinen

SU 3.9.

9.00  Työpajat 4
10.15 Työpajat 5
11.30 Työpajat 6
12.30 Loppusanat, puheenjohtaja Antti Rinne
13.00 Lounas ja kotiin

Kaikki työpajat löydät oheisesta linkistä.

Järjestöpäivät järjestetään yhdessä TSL:n kanssa.

Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin