Järjestöpäivät 2020

SDP:n järjestöpäivät 2020 järjestetään Vantaalla 14.-15.3.2020.

Tervetuloa SDP:n järjestöpäiville Vantaalle lauantaista 14.3. sunnuntaihin 15.3.2020. Luvassa on avartavia puheenvuoroja, monipuolisia työpajoja sekä verkostoitumista iltaohjelman merkeissä. Järjestöpäivät on suunnattu kaikille aktiiveillemme, erityisesti kuntavaaliehdokkuuteen ryhtyville jäsenille ja osastojen puheenjohtajille. Oma työpajalinjansa on myös kuntien kuntavaalipäälliköille.

ILMOITTAUDU MUKAAN TÄÄLLÄ

Scandic Helsinki Aviacongress

Järjestöpäivien tapahtumapaikka on Helsinki-Vantaan lentoaseman kupeessa ja hotellin osoite on Robert Huberin tie 4, Vantaa. Saapumisohjeet ja lisätietoja löydät täältä.

Osallistumismaksu

Järjestöpäiville mahtuu 350 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Järjestöpäivien osallistumismaksu on 50 euroa, sisältäen tapahtuman ohjelman, lounaan, illallisen ja kahvit lauantaina sekä lounaan sunnuntaina.

Majoitus

Majoituksen osallistujat varaavat ja maksavat itse. Standard hotellihuoneen hinta SDP:n varaustunnuksella (BSDP140320) on yhden hengen huone 90€ ja kahden hengen huone 110€. (Pahoittelemme tammikuun järjestökirjeessä ollutta virheellistä informaatiota, majoitus ei kuulu hintaan.)

Huoneen varaaminen

Jokainen majoittuja varaa huoneensa itse osoitteesta: http://www.scandichotels.fi/?bookingcode=BSDP140320

Varaukset voi tehdä varaustunnuksella BSDP140320 nettisivuilta, puhelimitse tai sähköpostilla hotellin myyntipalvelusta, yllä olevia yhteystietoja käyttämällä.Huoneet ovat varattavissa 29.2.2020 mennessä tai hotellin varaustilanteen mukaan.

Matkakulut

Osallistujien matkakulut korvataan 25 euron omavastuun ylittävältä osalta julkisten kulkuneuvojen mukaan.

OHJELMA:

Lauantai 14.3.2020

klo 11-12  Ilmoittautuminen ja lounas

klo 12  Järjestöpäivien avaus – SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne

klo 12.10 Pääministerin tervehdys – SDP:n varapuheenjohtaja Sanna Marin

klo 12.20  Tervetuloa Vantaalle – Vantaan valtuuston puheenjohtaja Antti Lindtman

klo 12.25  Oma persoona vahvuutena sosiaalisessa mediassa – bloggaaja, somettaja Laura Satamo (Mamma rimpuilee)

klo 13.25  Vuorovaikutus, uuden oppiminen, innostaminen, itsensä johtaminen – aivotutkija Katri Saarikivi

klo 14.25 Kuntavaalivalmistautuminen – puoluesihteeri Antton Rönnholm

klo 14.45 – Kahvit

klo 15:15-18:45 Työpajat (tutustu työpajojen ohjelmaan, ohjelma päivitetty 26.2.).

klo 19:00 Illallinen

klo 21:00 KataCombo-tanssiorkesteri esiintyy

Sunnuntai 15.3.

klo 9.00-12.30 Työpajat
klo 12:30 Yhteenveto – SDP:n puoluesihteeri Antton Rönnholm
klo 13:00 Lounas

Tämän vuoden järjestöpäiville kutsumme erikseen myös kaikki SDP:n vuoden 2019 eduskuntavaali- ja eurovaaliehdokkaat.

Viikonlopun ohjelma koostuu yhteisen ohjelman lisäksi viime kertaiseen tapaan eri teemakokonaisuuksista, joista jokainen osallistuja voi valita mieleisensä työpajat.

ILMOITTAUDU MUKAAN TÄÄLLÄ

Tapahtuman omavastuuosuuden maksaminen tapahtuu ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittautuminen on sitova.

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä TSL:n kanssa.

Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin