Eduskuntavaalien kampanjastartti – tule mukaan!

Liity SDP:n jäseneksi

SDP:n eduskuntavaalien kampanjastartti järjestetään lauantaina 26.1.2019 Helsingin Jätkäsaaressa hotelli Clarionissa.

Ilmoittautuminen on päättynyt

Pääset tutustumaan eduskuntavaaliehdokkaisiin ja puolueaktiiveihin ympäri Suomen, tapaat puoluejohtoa ja kuulet kuumimmat vaalitunnelmat. Kampanjastartin hintaan kuuluu päivän ohjelma (klo 10.00-22.00), lounas, kahvit ja pöytiin tarjoiltu kolmen ruokalajin illallinen.

Ohjelman päätyttyä iltaa on mahdollista jatkaa 02.30 asti. Iltaohjelmassa on SDP:n ehdokkaiden leikkimielinen Idols-kisa. Parhaat esitykset palkitaan!

Eduskuntavaaliehdokkaille on päivän ohjelmassa luvassa oma osio, jossa syvennetään vaaliohjelman ja kampanjaviestinnän tuntemusta. Toivomme kampanjastarttiin mukaan kaikki puolueaktiivimme, erityisesti eduskuntavaaliehdokkaat ja heidän kampanjapäällikkönsä.

Kampanjastartin tarkempi ohjelma julkistetaan lähiaikoina. Voit varmistaa oman paikkasi tilaisuudessa jo nyt ilmoittautumalla ja maksamalla omavastuuosuuden.

Osallistujilla on mahdollisuus varata Jätkäsaaren Clarionista huone 10 prosentin alennuksella.

Ohjeet Clarionin huonevarauksen tekemiseen

Tilaisuuden matka- ja majoituskulut kattavat osallistujat itse. Kannustamme varaamaan julkiset jo nyt ja miettimään kimppakyytejä toveriseurassa!

OHJELMA

10.00 SDP:n vaaliohjelma ja -kampanja, puoluejohto | Pääsali 12.00 – 13.00 Lounas | 1. ja 2. krs.

13.00 – 14.00 Työpajat eduskuntavaaliehdokkaille | 2. krs.
1) Toimeentulo, eläkkeet, yleisturva ja talous (Tarja Filatov & Matias Mäkynen) | Brygga 2) Vero-ohjelma (Timo Harakka & Lauri Finér) | Saukko
3) Kampanjan tarinallistaminen (Harri Virtanen) | Bunkkeri
4) Esiintyminen, vaikuttaminen, viestintä (Valmennus Kustiala & Karvinen) | Hiili

14.00 – 15.00 Työpajat eduskuntavaaliehdokkaille | 2. krs.
1) Globalisaatio ja maahanmuutto (Susanna Huovinen ja Valtteri Aaltonen) | Bunkkeri 2) Osaamispolku (Pilvi Torsti & Maria Mäkynen) | Brygga
3) Työllisyys ja talous (Lauri Ihalainen & Joonas Rahkola) | Saukko

13.00 – 15.00 Tapahtumaosio muille kuin eduskuntavaaliehdokkaille | Pääsali 13.00 Kohti valittua päämäärää – Ulrika Björkstam
13.30 Mitä SDP:ltä odotetaan? Anna Rautio TNS Kantar
14.30 Ihmisten kohtaaminen – Merja Mäkisalo-Ropponen

15.00 Kaikille osallistujille:
Kampanjametodit – Pekka Tuuri ja Jenny Suominen | Pääsali

15.30 – 16.30 Kahvit | 2. ja 3. kerroksen auloissa

16.30 – 18.00 Kaikille osallistujille yhteinen osuus | Pääsali 16.30 – 17.20 Vaalipaneeli-performanssi
17.20 – 18.00 Mitä demareiden on oman etunsa
nimissä ymmärrettävä? – Petri Rajaniemi

18.00 – 20.00 Verkostoituminen ja yhteistyökumppaneiden tapahtumia | 2. krs.

20.00 Ohjelmallinen illallinen | Pääsali
21.00 SDP:n ehdokas -Idols
22.00 Alkaen viihdeorkesteri KataCombo esiintyy | Pääsali

Me välitämme sinusta, luonnosta ja yhteiskunnastamme. Suosimme kestävää kehitystä tarjoamalla useita kasvisruokia ja tuemme paikallisia hyväntekeväisyyshankkeita. Tästä konkreettisena osoituksena lahjoitamme jokaisesta vuoden 2019 aikana myydystä #wecareofoursea – menusta yhden euron Itämeren hyväksi John Nurmisen Säätiön Puhdas Itämeri -hankkeen kautta.

#Wecareofoursea-menu
Palsternakkamoussea, pikkelöityä omenaa,
rapeaa saaristolaisleipää ja kuusenkerkkää L

Ahvenanmaan forellia, savusärki-perunaa,
paahdettua fenkolia sekä fenkoli beurre blanc L,G

Mustikkaa, marenkia ja laventeli financier-kakkua L,G

SIDOSRYHMILLE:

Sidosryhmien ilmoittautuminen on päättynyt

SDP:n kampanjastarttiin ovat tervetulleita osallistumaan järjestöt, yritykset ja muut yhteistyökumppanit. Kampanjastartissamme tavoitat SDP:n eduskuntavaaliehdokkaat ja kampanjatiimit ympäri maata.

Tarjoamme tilaisuuteen tuleville sidosryhmille erilaisia tapoja näkyä tapahtumassamme. Yhteisöllänne on esimerkiksi mahdollisuus osallistua tapahtumatorille klo 10-20 (järjestöt 500 € ja yritykset 1000 €), järjestää oma sivutilaisuus minglaushetkessämme aikavälillä klo 18-20 (kesto 20 min) tai hankkia näkyvyyttä käsiohjelmastamme. Sidosryhmien järjestämät sivutilaisuudet merkitään käsiohjelmaan.

Sidosryhmien osalta osallistuminen kampanjastarttiin päättyy kello 20.00.

Pekka Tuuri
pekka.tuuri@sdp.fi