Eduskuntavaalien kampanjastartti – tule mukaan!

Liity SDP:n jäseneksi

SDP:n eduskuntavaalien kampanjastartti järjestetään lauantaina 26.1.2019 Helsingin Jätkäsaaressa hotelli Clarionissa.

Ilmoittaudu täällä

Pääset tutustumaan eduskuntavaaliehdokkaisiin ja puolueaktiiveihin ympäri Suomen, tapaat puoluejohtoa ja kuulet kuumimmat vaalitunnelmat. Kampanjastartin hintaan kuuluu päivän ohjelma (klo 10.00-22.00), lounas, kahvit ja pöytiin tarjoiltu kolmen ruokalajin illallinen.

Ohjelman päätyttyä iltaa on mahdollista jatkaa 02.30 asti. Iltaohjelmassa on SDP:n ehdokkaiden leikkimielinen Idols-kisa, sekä karaoke. Parhaat esitykset palkitaan!

Eduskuntavaaliehdokkaille on päivän ohjelmassa luvassa oma osio, jossa syvennetään vaaliohjelman ja kampanjaviestinnän tuntemusta. Toivomme kampanjastarttiin mukaan kaikki puolueaktiivimme, erityisesti eduskuntavaaliehdokkaat ja heidän kampanjapäällikkönsä.

Kampanjastartin tarkempi ohjelma julkistetaan lähiaikoina. Voit varmistaa oman paikkasi tilaisuudessa jo nyt ilmoittautumalla ja maksamalla omavastuuosuuden.

Ilmoittaudu täällä

Tilaisuuden omavastuu osuus on 50 euroa.

Osallistujilla on mahdollisuus varata Jätkäsaaren Clarionista huone 10 prosentin alennuksella.

Ohjeet huonevarauksen tekemiseen

Tutustu hotelliin

Tilaisuuden matka- ja majoituskulut kattavat osallistujat itse. Kannustamme varaamaan julkiset jo nyt ja miettimään kimppakyytejä toveriseurassa!

SIDOSRYHMILLE:

SDP:n kampanjastarttiin ovat tervetulleita osallistumaan järjestöt, yritykset ja muut yhteistyökumppanit. Kampanjastartissamme tavoitat SDP:n eduskuntavaaliehdokkaat ja kampanjatiimit ympäri maata.

Tarjoamme tilaisuuteen tuleville sidosryhmille erilaisia tapoja näkyä tapahtumassamme. Yhteisöllänne on esimerkiksi mahdollisuus osallistua tapahtumatorille klo 10-20 (järjestöt 500 € ja yritykset 1000 €), järjestää oma sivutilaisuus minglaushetkessämme aikavälillä klo 18-20 (kesto 20 min) tai hankkia näkyvyyttä käsiohjelmastamme. Sidosryhmien järjestämät sivutilaisuudet merkitään käsiohjelmaan.

Sidosryhmien osalta osallistuminen kampanjastarttiin päättyy kello 20.00.

Ota yhteyttä ja sovitaan teille sopivin ratkaisu.

Pekka Tuuri
pekka.tuuri@sdp.fi