Sosialidemokraatit SDPshared note on Facebook

Lue SDP:n Helsingin pormestariehdokkaan Tuula Haataisen tarina tuusniemeläisestä tytöstä ministeriksi, apulaiskaupunginjohtajaksi, kaupunginvaltuutetuksi ja kansanedustajaksi. Tässä kattavassa ja koskettavassa jutussa Tuula kertoo elämäntarinansa lisäksi myös mietteitään muun muassa äitiydestä, perheestä, tasa-arvosta ja tämän päivän politiikasta.Sosialidemokraatit SDP

Nasima Razmyarshared image on Instagram

Oli ihana viettää perheen kanssa aurinkoista sunnuntaipäivää. Seuraavat pari viikkoa meneekin kampanjoinnin parissa. Sekin on ihanaa! 😊nasimarazmyar

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Maarit Feldt-Ranta påminner att många sakkunniga varnar, att modellen som regeringen Sipilä har valt, kommer att försämra, inte förbättra situationen inom social- och hälsovården.Sosialidemokraatit SDP

Maarit Feldt-Rantashared video on Instagram

Vår natur är underbar och det finns många fina ställen i Raseborg. Det är lätt att förstå att många vill bo och också besöka vår stad. Vi vill göra vår stad ännu mera attraktiv. - Meillä on upea luonto ja monia hienoja nähtävyyksiä ja vierailukohteita. On helppo ymmärtää miksi monet haluavat asua täällä ja myös matkailijoita ja kesäasukkailta riittää. Haluamme kehittää kaupungistamme vielä entistäkin houkuttelevamman. #kommunalvalet #kuntavaalit #allaskamed #pidetäänkaikkimukana #helaraseborg #kokoraasepori @petrapaulina @syss3 @cgrundstrom maaritfeldtranta

SDPshared image on Instagram

Työn ja perhe-elämän yhdistämisestä on tehtävä nykyistä helpompaa. Uudenlainen joustava koulupäivä lisäisi perheen arjen yhteisiä tunteja, iltoja vanhemmille ja lapsille. Tähän tarvitsemme yhteistyötä kuntien ja kolmannen sektorin toimijoiden kanssa. Ensi keskiviikkona alkaa kuntavaalien ennakkoäänestys. Tutustu SDP:n inhimillisemmän Suomen ratkaisuihin: vaali.sdp.fi. #kuntavaalit #kaikkimukana #sdp #sosialidemokraatit #kunnat #perhe #lapset #koulutus #harrastussosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Työn ja perhe-elämän yhdistämisestä on tehtävä nykyistä helpompaa. Uudenlainen joustava koulupäivä lisäisi perheen arjen yhteisiä tunteja, iltoja vanhemmille ja lapsille. Tähän tarvitsemme yhteistyötä kuntien ja kolmannen sektorin toimijoiden kanssa. Ensi keskiviikkona alkaa kuntavaalien ennakkoäänestys. Tutustu SDP:n inhimillisemmän Suomen ratkaisuihin: https://vaalit.sdp.fi/ratkaisut/perheille-enemman-yhteista-aikaa/Sosialidemokraatit SDP

Ville Skinnarishared image on Instagram

Kyllä brändi - Suomelle jaei bulkki - Suomelle. Hausjärven kuntavaalikiertueen parhaat herkut löytyy Hikiältä. Hikiän Kyrsä ja Hikiän Velli.villeskinnari

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

SDP:n kansanedustaja Sirpa Paateron mukaan oli yllättää kuulla, kuinka ”Senaatti 2” on jo perustettu ennen kuin varsinainen maakuntalaki on lähelläkään päätöksentekoa. Asia tuli esille, kun uutisoitiin johdon palkkaamisesta ilman avointa hakua, eli ”kun tiedämme jo parhaat”-periaatteella. – Näin siis uuden maakuntahallinnon ensimmäiset hyvän hallinnon ja demokratian vastaiset päätökset alkavat jo näkyä, Paatero toteaa.Sosialidemokraatit SDP

Varaa paikkasi huippuristeilyltä!

risteily-banneri

Vuoden mielenkiintoisin matka on tiedossa, kun SDP ja Demokraatti järjestävät huippuristeilyn 27.-28.8. Laiva on M/S Baltic Queen ja suuntana Tallinna.

Tule mukaan nauttimaan loistavasta ohjelmasta ja tapaamaan tuttuja. Mukana ovat kaikki puolueen huippupoliitikot puheenjohtaja Antti Rinteen ja eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtmanin johdolla.

risteilyohjelma-painike
Tiedossa on keskusteluja muun muassa demokratiasta ja vapaudesta sekä oppimismahdollisuuksia erilaisissa työpajoissa.

Heti risteilyn aluksi Pekka Haavisto -ilmiön takana ollut viestinnän ammattilainen Riikka Kämppi kertoo, kuinka ihmiset saatiin villiintymään politiikasta. Kämppi valottaa menestyksekkään kampanjan taustoja ja kertoo myös opeistaan, joita hän on käynyt hakemassa rapakon takaa USA:n presidentinvaalien kampanjoista.

Nyt puhutaan arvoista! -huippuseminaarissa keskusteluun virittävät Antti Rinne, tutkija Mari K. Niemi sekä toimittaja, tuottaja, Arman Alizad.

risteilyvieraat

Mielenkiintoinen asiaosuus kruunataan hauskanpidolla ja tasokkaalla viihdeohjelmalla. Risteilyn huippuesiintyjänä on Hanna Pakarinen.

Tule yksin, kaksin tai porukalla, mutta varaa matka saman tien.

Varaa matkasi kätevästi Matkapoikien kautta soittamalla arkisin klo 8-17 numeroon 010 2323 109 tai käymällä osoitteessa www.matkapojat.fi/demarit.

Matkapojat järjestää tilausajokuljetukset risteilylle lukuisilta eri paikkakunnilta. Kysy lisää kuljetuksista varauksen yhteydessä tai valitse itsellesi sopivin bussiin nousupaikka Matkapoikien nettisivuilta.

Hinta alkaen 40 e/B4 ja 70 e/B2. Hinnat ovat per henkilö.

Huom! Lisäksi osallistut 500 euron matkalahjakortin arvontaan. Arvonta suoritetaan risteilyn päätösseminaarin jälkeen.