Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Suomen talouden kirittämiseksi tarvitaan rohkeita uudistuksia ja reippaita, tulevaisuutta rakentavia investointeja. SDP tarjoaa hallitukselle puoliväliriihen alla eväitä, millä taloustavoitteita on mahdollista saavuttaa ja talouden menopaineisiin voidaan vastata, eikä lisäleikkauksiin tarvitse ryhtyä.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Uusia ajatuksia, näkökulmia, elämyksiä, ravistelua, tietoa ja taitoa. Nautitaan joko diginä tai perinteisesti ja annostellaan runsaalla kädellä - kirjallisuuden ilo kuuluu meille kaikille! Ajatuksia herättävää kirjan ja ruusun päivää!Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Ikäihmisten laadukas hoito ei toteudu tällä hetkellä kaikkialla, ja jopa kaltoinkohtelu on todellinen ongelma. Alalle opiskeleville pitää ensi tilassa palauttaa soveltuvuuskokeet, joka karsii soveltumattomat pois jo pääsykoevaiheessa. Tämän lisäksi on syytä käydä laaja keskustelu siitä, mitä laadukas hoito pitää sisällään. Säästöjä vanhustenhoito ei kestä enää ollenkaan.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Tänään marssittiin tieteen ja tutkimuksen puolesta niin Helsingissä kuin monessa muussakin kaupungissa ympäri maailmaa. Tässä maailmanajassa, kun tutkijoiden maastamuutto kiihtyy jatkuvasti, koulutuksen ja tutkimuksen resursseja leikataan ja tieteen merkitystä kyseenalaistetaan, on meidän puolustettava entistä hanakammin sivistystä, koulutusta, tiedettä ja tutkimusta. Parempaa yhteiskuntaa ei rakenneta mututuntumalla vaan tutkittuun tietoon nojaten. Let's March for Science!Sosialidemokraatit SDP

SDPshared video on Instagram

Tänään marssittiin tieteen ja tutkimuksen puolesta niin Helsingissä kuin monessa muussakin kaupungissa ympäri maailmaa. Tässä maailmanajassa, kun tutkijoiden maastamuutto kiihtyy jatkuvasti ja koulutuksen ja tutkimuksen resursseja leikataan, on meidän puolustettava entistä hanakammin sivistystä, koulutusta, tiedettä ja tutkimusta. Parempaa yhteiskuntaa ei rakenneta mututuntumalla vaan tutkittuun tietoon nojaten. Let's march for science! #marchforscience #tiedemarssi #tiede #tutkimus #tutkija #tutkijatsosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Miapetra Kumpula-Natri muistuttaa, että sisäilmaongelmista kärsiviä kouluja voitaisiin korjata EU:sta saatavien tukirahojen avulla. Rahaa pitää vain osata ja viitsiä hakea.Sosialidemokraatit SDP

Varaa paikkasi huippuristeilyltä!

risteily-banneri

Vuoden mielenkiintoisin matka on tiedossa, kun SDP ja Demokraatti järjestävät huippuristeilyn 27.-28.8. Laiva on M/S Baltic Queen ja suuntana Tallinna.

Tule mukaan nauttimaan loistavasta ohjelmasta ja tapaamaan tuttuja. Mukana ovat kaikki puolueen huippupoliitikot puheenjohtaja Antti Rinteen ja eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtmanin johdolla.

risteilyohjelma-painike
Tiedossa on keskusteluja muun muassa demokratiasta ja vapaudesta sekä oppimismahdollisuuksia erilaisissa työpajoissa.

Heti risteilyn aluksi Pekka Haavisto -ilmiön takana ollut viestinnän ammattilainen Riikka Kämppi kertoo, kuinka ihmiset saatiin villiintymään politiikasta. Kämppi valottaa menestyksekkään kampanjan taustoja ja kertoo myös opeistaan, joita hän on käynyt hakemassa rapakon takaa USA:n presidentinvaalien kampanjoista.

Nyt puhutaan arvoista! -huippuseminaarissa keskusteluun virittävät Antti Rinne, tutkija Mari K. Niemi sekä toimittaja, tuottaja, Arman Alizad.

risteilyvieraat

Mielenkiintoinen asiaosuus kruunataan hauskanpidolla ja tasokkaalla viihdeohjelmalla. Risteilyn huippuesiintyjänä on Hanna Pakarinen.

Tule yksin, kaksin tai porukalla, mutta varaa matka saman tien.

Varaa matkasi kätevästi Matkapoikien kautta soittamalla arkisin klo 8-17 numeroon 010 2323 109 tai käymällä osoitteessa www.matkapojat.fi/demarit.

Matkapojat järjestää tilausajokuljetukset risteilylle lukuisilta eri paikkakunnilta. Kysy lisää kuljetuksista varauksen yhteydessä tai valitse itsellesi sopivin bussiin nousupaikka Matkapoikien nettisivuilta.

Hinta alkaen 40 e/B4 ja 70 e/B2. Hinnat ovat per henkilö.

Huom! Lisäksi osallistut 500 euron matkalahjakortin arvontaan. Arvonta suoritetaan risteilyn päätösseminaarin jälkeen.