Varaa paikkasi huippuristeilyltä!

risteily-banneri

Vuoden mielenkiintoisin matka on tiedossa, kun SDP ja Demokraatti järjestävät huippuristeilyn 27.-28.8. Laiva on M/S Baltic Queen ja suuntana Tallinna.

Tule mukaan nauttimaan loistavasta ohjelmasta ja tapaamaan tuttuja. Mukana ovat kaikki puolueen huippupoliitikot puheenjohtaja Antti Rinteen ja eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtmanin johdolla.

risteilyohjelma-painike
Tiedossa on keskusteluja muun muassa demokratiasta ja vapaudesta sekä oppimismahdollisuuksia erilaisissa työpajoissa.

Heti risteilyn aluksi Pekka Haavisto -ilmiön takana ollut viestinnän ammattilainen Riikka Kämppi kertoo, kuinka ihmiset saatiin villiintymään politiikasta. Kämppi valottaa menestyksekkään kampanjan taustoja ja kertoo myös opeistaan, joita hän on käynyt hakemassa rapakon takaa USA:n presidentinvaalien kampanjoista.

Nyt puhutaan arvoista! -huippuseminaarissa keskusteluun virittävät Antti Rinne, tutkija Mari K. Niemi sekä toimittaja, tuottaja, Arman Alizad.

risteilyvieraat

Mielenkiintoinen asiaosuus kruunataan hauskanpidolla ja tasokkaalla viihdeohjelmalla. Risteilyn huippuesiintyjänä on Hanna Pakarinen.

Tule yksin, kaksin tai porukalla, mutta varaa matka saman tien.

Varaa matkasi kätevästi Matkapoikien kautta soittamalla arkisin klo 8-17 numeroon 010 2323 109 tai käymällä osoitteessa www.matkapojat.fi/demarit.

Matkapojat järjestää tilausajokuljetukset risteilylle lukuisilta eri paikkakunnilta. Kysy lisää kuljetuksista varauksen yhteydessä tai valitse itsellesi sopivin bussiin nousupaikka Matkapoikien nettisivuilta.

Hinta alkaen 40 e/B4 ja 70 e/B2. Hinnat ovat per henkilö.

Huom! Lisäksi osallistut 500 euron matkalahjakortin arvontaan. Arvonta suoritetaan risteilyn päätösseminaarin jälkeen.