Kuvatunnelmia vuodelta 2018

Tutustu 16:24

SDP:n vuoteen 2018 mahtui monenlaista tapahtumaa: presidentinvaalit, Järjestöpäivät, puoluevaltuuston kokouksia, valtakunnallinen toimintapäivä ja paljon muuta. Tässä kuvakooste tapahtumista.

Presidentinvaalikampanjointia.

Presidentinvaalien vaalivalvojaiset Virgin Oilissa Helsingissä.

Tie Tammisaareen – Sisällissodan 100-vuotismuistotapahtuma.

Tulevaisuusfoorumi osana SDP:n Suomi 2030 -tulevaisuustyötä.

SuomiAreenassa.

SDP:n puoluejohdon ja eduskuntaryhmän työvaliokunnan kokouksen ohjelmaa.

SDP:n eduskuntaryhmän kesäkokouksessa.

SDP:n järjestöpäivillä Tampereella.

SDP:n Järjestöpäivillä Tampereella.

SDP:n toimintapäivän tunnelmia Järvenpäässä.

SDP:n toimintapäivän tunnelmia Espoossa.

SDP mukana Ilmastomarssilla lokakuussa.

SDP:n puoluevaltuuston syyskokouksen toritapahtuma Hämeenlinnassa.

SDP:n puoluevaltuuston syyskokous Hämeenlinnassa.

SDP:n 1918 -seminaarin puhujia Paasitornissa Helsingissä.

Kiitos vuodesta 2018!