SDP hakee viestintäsuunnittelijaa

SDP on suomalaisen politiikan muutosvoima, joka tarjoaa tulevaisuusvision oikeudenmukaisemman ja tasa-arvoisemman yhteiskunnan rakentamiseksi. Haemme nyt puoluetoimistollemme Helsingin Hakaniemen Ympyrätaloon:

VIESTINTÄSUUNNITTELIJAA,

joka suunnittelee ja toteuttaa puolueen some- ja jäsenviestintää. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen näköalapaikan Suomen pääministeripuolueen viestintätehtävissä.

Olet oma-aloitteinen, vastuullinen ja idearikas. Arvostamme kokemusta monipuolisesta sisällöntuotannosta eri viestintäkanavissa sekä politiikan tuntemusta. Visuaalinen viestintä on sinulle tuttua ja osaat käyttää Adoben Photoshop-kuvankäsittelyohjelmaa. Pidät langat tiukasti käsissäsi etkä hätkähdä pientä kiirettä.

Saat tehdä ainakin kaikkea tätä:

• SDP:n some- ja jäsenviestintää
  • Vaalikampanjoiden viestintää
  • Ehdokkaiden ja aktiivien koulutusta
  • Markkinointiaineistojen ja esitysten laatimista
  • Some-kanavien analytiikan seurantaa ja raportointia
  • Tapahtumien järjestämistä

Emme vaadi täyttä riviä, mutta arvostamme:

• Soveltuvaa koulutusta
  • Ruotsin kielen taitoa
  • Puolueen ja politiikan tuntemusta
  • Esiintymistaitoa ja huumorintajua

Työsuhde on vakituinen ja alkaa syyskuussa tai sopimuksen mukaan.

Pyydämme toimittamaan hakemukset ja ansioluettelon tehtävään ke 7.8. mennessä. Liitäthän mukaan myös muutamia työnäytteitä onnistuneimmista projekteistasi.

Hakemukset tulee toimittaa palkkatoiveineen viestintäpäällikkö Iida Vallinille sähköpostitse (iida.vallin(at)sdp.fi). Kirjoita sähköpostin aihekenttään ”viestintäsuunnittelija”.

Lisätietoja tehtävästä antaa viestintäpäällikkö Iida Vallin puhelimitse (puh. 044 307 2281) to 11.7. klo 14–15 ja ma 5.8. klo 15–16.