Väätäisen kotikunta on vaihtunut

Kansanedustaja Tuula Väätäinen on 16.12. alkaen muuttanut Siilinjärveltä Kuopioon.

– Olemme perheeni kanssa jo pitkään viettäneet kesiä Karttulassa, jossa meillä on ollut kesäpaikka toistakymmentä vuotta. Kun kaksivuotinen kauteni valtuuston puheenjohtajana nyt vuoden lopussa päättyy, koimme mahdolliseksi muuttaa Karttulaan pysyvästi, Väätäinen kommentoi.

Väätäinen on ollut aktiivinen kunnallispoliittinen toimija Siilinjärvellä jo 1980-luvulta saakka. Hän on toiminut kunnanvaltuustossa yhtäjaksoisesti vuodesta 1993 ja viimeiset kaksi vuotta vaikuttanut kunnanvaltuuston puheenjohtajana. Kansanedustaksi Väätäinen nousi vuonna 2003 ja on sen jälkeen uusinut paikkansa joka vaaleissa.