Uudessa Loviisassa kuntavaalit

Uudessa Loviisassa pidetään kuntavaalit 25. lokakuuta.

Liljendalin kunta, Loviisan kaupunki, Pernajan kunta ja Ruotsinpyhtään kunta ovat yhdistyneet. Niiden tilalle on perustettu uusi Loviisan kaupunki ensi vuoden alusta. Kuntaliitoksen vuoksi järjestetään uudet kuntavaalit.

Vaalipäivä on kaikissa neljässä kunnassa sunnuntai 25.10.

Ennakkoäänestysaika on 14.-20.10. Ennakkoäänestys toimitetaan vain Liljendalissa, Loviisassa, Pernajassa ja Ruotsinpyhtäällä.

Muualla Suomessa ei voi äänestää, ei myöskään ulkomailla.

SDP:llä on vaaleissa monipuolinen lista ehdokkaita. Demarien ohjelmassa painotetaan, että kaupungin talous on pidettävä kunnossa ja hallintoa on kehitettävä asukkaiden tarpeiden pohjalta.

SDP:n ehdokkaat
www.loviisandemarit.fi/?sivu=Kunnallisvaalit%202009