Tuula Haataisen kampanjan yhteystiedot

Tuula Haatainen

Tuula Haataisen presidentinvaalikampanjan kampanjapäällikkö on SDP:n järjestöpäällikkö Jenny Suominen.

Kampanjapäällikkö vastaa kampanjan käytännön toteutuksesta. Suomisella on pitkä kokemus vaalikampanjoiden vetämisestä. Hän on aiemmin toiminut SDP:n Uudenmaan piirin toiminnanjohtajana ja työskennellyt sekä Euroopan parlamentissa että eduskunnassa.

Haataisen kampanjan viestintäpäällikkönä toimii Merja Leskinen. Leskinen on ollut mukana useissa vaalikampanjoissa mm. vaalipäällikkönä. Viime vaalikaudella hän työskenteli eduskunnan puhemiehen erityisavustajana. Kampanjan jälkeen Leskinen palaa päätoimeensa viestintätehtäviin Työväen Sivistysliitossa.

Tuula Haataisen kampanjan ensimmäisen vaiheen tavoite on saada Tuula Haatainen toiselle kierrokselle. Haataisen rohkea ja arvolähtöinen kampanja painottuu alkuvaiheessa sosiaaliseen mediaan sekä maan kiertämiseen erilaisissa tilaisuuksissa. Tiedot kampanjastartista, kampanjan toisesta vaiheesta sekä Haataisen julkisista tukijoista tiedotetaan myöhemmin.

Lisätietoja:

Jenny Suominen, kampanjapäällikkö, 050 491 1401, jenny.suominen@haatainen2018.fi
Merja Leskinen, viestintäpäällikkö, 040 567 3208, merja.leskinen@haatainen2018.fi

Kampanjakalenteria koskevat pyynnöt kalenteri@haatainen2018.fi

#Tuula2018