Tule oppimaan pohjoismaisesta mallista ja sen haasteista – Hae pohjoismaiseen koulutusohjelmaan

Toisen kerran toteutettava Nordenskolan on koulutusohjelma pohjoismaisen mallin mahdollisuuksista ja haasteista.

Nordenskolan toteutetaan yhteistyössä Pohjoismaisen työväenliikkeen yhteistyökomitea SAMAKin ja pohjoismaisten Työväensivistysjärjestöjen kanssa.

Koulutus on suunnattu nuorille poliittisessa tai ammattiyhdistystoiminnassa mukana oleville tai siitä kiinnostuneille mieluummin alle 35-vuotiaille nuorille. Koulutuksen tarkoituksena on antaa tietoa pohjoismaisesta mallista ja sen käytännön soveltamisesta niin yhteiskunnassa kuin järjestöelämässä pohjoismaissa. Koulutus pohjautuu SAMAKin tuottamaan NordMod 2030-raporttiin.

Koulutus koostuu kahdesta kurssiosiosta, ensimmäinen järjestetään 14.-16. marraskuuta ja toinen 28.-30. tammikuuta pohjoismaissa pääkaupungeissa. Osallistuminen edellyttää osallistumista molempiin sessioihin.

Kurssilla ei ole tulkkausta suomen kielelle ja osallistujat käyttävät pääosin ruotsia tai muita skandinaavisia kieliä. Kurssin työskentelyyn voi kuitenkin aivan hyvin osallista myös englanniksi.

Lisätietoa koulutuksesta (ruotsiksi): SAMAK:n Nordenskolan esite.

Jos olet kiinnostunut koulutuksesta, lähetä vapaamuotoinen hakemus osoitteella tero.shemeikka@sdp.fi

Ole hyvä ja lähetä hakemuksesi 10.8 mennessä. Koulutus tulee olemaan siihen valituille maksuton.