Toimintaa maalis-huhtikuussa

Maaliskuu

14.3.                   Kampanjakierros: (SAK) Raahe; Oulu; Kajaani; Pyhäjärvi; Kuhmo

21.3.                   Kampanjakierros: Vaala-Utajärvi-Muhos; Suomussalmi-Hyrynsalmi-Paltamo; Ii (Lumivalakiat-tapahtuma)

Puolueosastojen kevätkokoukset

26.3.                   Lauri Ihalainen Raahessa ja Kalajokilaaksossa

28.3.                   Kampanjakierros: Haapavesi-Siikalatva; Pudasjärvi-Taivalkoski-Kuusamo

Huhtikuu

4.4.                      Kampanjakierros: Kuhmo-Vuokatti-Kajaani; Raahe-Kalajoki; Liminka-Kempele; Kuusamo

7.4.                      Susanna Huovinen Kainuussa

8.-14.4.              Eduskuntavaalien ennakkoäänestys

11.4.                   Kampanjakierros: Haapajärvi-Nivala-Siikalatva; Haukipudas-Kiiminki-Oulunsalo; Himanka-Ylivieska-Oulainen

18.4.                   Kampanjakierros: Oulu (eri kaupunginosat); Kajaani

19.4.                   Eduskuntavaalipäivä , Kampanjakierros ehdokkaiden omilla paikkakunnilla

25.4.                   Piirikokous Taivalkoskella

25.4. – 3.5.       Iin työväenyhdistyksen juhlaviikko