Tilaa poliitikko-/ehdokassivut

Ehdokkaalle, Työkalut 15:49

Tilaa nyt itsellesi monikäyttöiset kotisivut!

Sivuston ulkoasu ja toiminnallisuudet on suunniteltu niin, että sivusto soveltuu erinomaisesti niin vaalikampanjointiin kuin pidempikestoiseen käyttöön poliitikkosivuna. Esimerkiksi sivuston kampanjaelementit saa helposti piiloon kampanjoinnin loputtua.

Sivustoa käyttää tällä hetkellä jo moni SDP:n ministeri, kansanedustaja ja kuntapäättäjä.

Sivujen oletusilme on SDP:n graafisen ohjeen mukainen. Kuitenkin jokaisen etusivun osion taustavärin voi muuttaa haluamaansa väriin, kun sivut ottaa itselle käyttöön.

Sivuston hinta on 165 e/v, joka sisältää sivuston sekä sivuston osoitteen ylläpidon sekä teknisen tuen palvelun.

Oman osoitteen yhteyteen on mahdollista ottaa myös sähköpostilaatikko samalle domainille (Esim. Facebook-markkinointia varten) hintaan 3-5 e/kk. Lisätiedot ArtCloudista Riku Pitkäseltä: riku@artcloud.fi

Sivuston osoitteen ylläpidon voi halutessaan hoitaa myös itse haluamansa palveluntarjoajan kautta. Tällöin pelkän sivuston hinta on 145 e/v.

Kuntavaaliehdokkaalle sivusto 6 kk:n ylläpitojaksolla 100 e (sis. alv)

Sivusto toimii WordPress-käyttöjärjestelmässä.

Puolueen yhteistyökumppani yhdistyssivujen osalta on porvoolainen ArtCloud-niminen firma.

Tutustu mallisivuun

Tilaa sivut itsellesi täältä

Poliitikkosivupohja on käytössä esimerkiksi eurooppa- ja omistajaohjausministeri Tytti Tuppuraisella (tytti.info) sekä kansanedustaja Johanna Ojala-Niemelällä (johannaojala-niemela.fi).

Lisätietoja sivustokonseptista: Tietohallintopäällikkö Jarkko Piirainenjarkko.piirainen@sdp.fi