Tilaa kesäkampanjointipaketti

Työkalut 15:47

On jälleen SDP:n kesäkampanjan aika!

Kesä on loistavaa aikaa kampanjoida ja tuoda esiin SDP:n omaa vaihtoehtoa kunnissa ja kaupungeissa ympäri Suomen. SDP:n kesäkampanja tarjoaa kaikille puolueen jäsenille tarvittavat materiaalit oman pop up -kampanjan tekemiseen.

Kampanjointipaketti sisältää kaiken kesäiseen minikampanjaan tarvittavan: kylmälaukun, SDP-putkihuivin, SDP-tarroja jakotavaraa varten, lapsille jaettavia hiekkaleluja, tukun esitteitä sekä perhearpoja. Perhearvassa on loistavat palkinnot: arvonnassa on mahdollisuus voittaa 1000 euron matkalahjakortti, Linnanmäen lippupaketteja sekä pienempiä palkintoja. Arvan saanut voi käydä tarkistamassa arvan koodin osoitteessa sdp.fi/perhearpa.

Kampanjointipaketista on nyt kesän ajan voimassa erikoistarjous kaikille SDP:n puolueosastoille, jäsenille ja valtuutetuille. Kun toimit nopeasti, saat kampanjointipaketin edulliseen 13 euron hintaan.

Psst. Kylmälaukku on erinomainen väline esimerkiksi jäätelöiden jakamiseen kesäkuumalla. SDP:n jäätelökesä -kampanjat ovat olleet suosittuja ympäri Suomea.

Tartu nopeasti tarjoukseen ja tilaa kampanjointipakettisi täältä!

KESÄKAMPANJOINTIPAKETTI

SDP tarjoaa aktiiveille hyödyllisen paketin kesäkampanjointiin. Paketin sisältöä on mahdollista personoida omien toiveiden mukaan. Postikulut eivät kuulu hintaan.

• Kylmälaukku
  • SDP-putkihuivi
  • Perhearpoja 50 kpl
  • Hiekkalelusettejä (5 osaa) viisi kpl