Tervetuloa mukaan SDP:n kampanjastarttiin!

SDP Kuntavaalit 2021 Sanna Marin

SDP:n kuntavaalikampanjastartti järjestetään lauantaina 8.5. klo 11 alkaen. Tervetuloa mukaan!

Voit seurata lähetystä SDP:n Facebook-sivujen tai Youtube-kanavan kautta. Et tarvitse seuraamiseen tunnuksia.

Kampanjastartissa kuullaan SDP:n puheenjohtaja, pääministeri Sanna Marinin tervehdys, avataan SDP:n kuntavaalikiertue ja palkitaan SDP:n vuoden valtuutettu. Lisäksi puoluesihteeri Antton Rönnholm haastattelee SDP:n Helsingin, Tampereen ja Turun pormestariehdokkaita, Nasima Razmyaria, Lauri Lylyä ja Aki Lindéniä, SDP:n kaupunkipoliittisista tavoitteista.

Lämpimästi tervetuloa mukaan – nyt lähdemme yhdessä voittamaan kuntavaalit!