Terhi Mustakangas piirin toiminnanjohtajaksi

Liminkalainen Terhi Mustakangas on valittu Oulun sosialidemokraattinen piiri ry:n uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään elokuussa. Toiminta-alueena on Pohjois-Pohjanmaa ja Kainuu.

Terhi Mustakangas on ollut 10 vuotta aktiivisesti mukana demaritoiminnassa, saman ajan kunnallisissa luottamustoimissa Limingassa (valtuusto ja tarkastuslautakunta), SDP:n piirikokousedustajana, SDP:n puoluekokousedustajana kolme kertaa, Kuntaliiton neuvottelukunnassa, ay-toiminnassa, Limingan sosialidemokraattien puheenjohtajana sekä myöhemmin sihteerinä ja taloudenhoitajana.

Viimeisin työkokemus hänellä on 3,5 vuotta opettajana Oulun ammattikorkeakoulun Liiketalouden yksikössä. Terhillä on paljon kokemusta projektien vetämisestä ja käytännön työstä monellakin alalla, kuten julkisella sektorilla ja oppilaitoksissa. Koulutukseltaan hän on ekonomi, ja on syksyllä 2014 valmistumassa kauppatieteiden tohtoriksi.

Terhin pitkäaikainen toive on ollut päästä tekemään puolueelle ja demareille kokopäiväistä työtä. SDP:n Oulun piirissä kaivataan vahvaa käytännön organisaattoria, paineensietokykyistä ihmistä sekä markkinointi- ja viestintätaitoja. Terhillä on laajat verkostot maakunnallisesti ja valtakunnallisesti. Hän on erittäin motivoitunut tekemään tehokasta ja tuloksellista työtä sekä kohtaamaan haasteita.

SDP:n puoluehallitus on 19.6.2014 kokouksessaan vahvistanut Terhi Mustakankaan valinnan, jonka SDP:n Oulun piiri teki 14.6.2014.