Tee tulitikkuaskin tarra Canvassa

Ehdokkaalle, Työkalut 09:50

Canva on verkossa toimiva visuaalisen viestinnän suunnittelutyökalu, jonka avulla voit tehdä erilaisia kuvia ja taittoja. Ota Canva käyttöön luomalla oma käyttäjätunnus osoitteessa www.canva.com

Kun olet luonut oman käyttäjätunnukset, voit ottaa alla olevat SDP:n suunnittelumallit käyttöösi. Suunnittelumalleihin voit vaihtaa haluamasi tekstit ja kuvat. Voit myös tehdä muita haluamiasi muokkauksia, esimerkiksi poistaa elementtejä kuten tekstiä tai numeron tai lisätä haluamasi logon tai muun elementin. Puolueen koulutusvideon Canvan käyttöön löydät täältä.

Halutessasi voit myös hyödyntää SDP:n kuvapankin kuvia.

Lehtimainoksissa, kuten muissakin painotuotteissa, tiedostojen tulee olla CMYK-väriavaruudessa. Katso ohjeet.

Tulitikkuaskin tarra 34 mm X 50 mm

Tulitikkuaskin tarra 34 mm x 50 mm