Tee tulitikkuaskin kansitarra

Ehdokkaalle, Työkalut 11:20

Omalla tarralla personoitu tulitikkuaski on loistava jakotuote ehdokkaalle.

Tee oma tarrasi Gredissä. Tarran tekeminen on helppoa, sinun tarvitsee vain muokata teksti ja kuvat sekä ladata valmis materiaali painoa varten pdf-tiedostona.

MUISTATHAN, että ladattuasi Grediin oman kuvasi, voit rajata ja skaalata sitä klikkaamalla latauspainikkeiden vieressä olevaa ”Rajaa”-painiketta.

tulitikutarra

Tulitikkuaskin tarra, koko 48 x 34 mm

tulitikkutarra-ykspuol2

Tulitikkuaskin tarra, koko 48 x 34 mm

tulitikkutarra-ykspuoleinen1

Tulitikkuaskin tarra, punainen nauha alhaalla, koko 48 x 34 mm

tulitikkutarra-ykspuol3

Tulitikkuaskin tarra, ei numeropaikkaa, koko 48 x 34 mm

tulitikkutarra-malli4

Tulitikkuaskin etu- ja takapuolen tarrat. Etupuoli kuvalla. Koko 48 x 34 mm.

tulitikkutarra-malli2

Tulitikkuaskin etu- ja takapuolen tarrat. Etupuoli kuvalla, punainen nauha alhaalla. Koko 48 x 34 mm

tulitikkutarra-malli3

Tulitikkuaskin etu- ja takapuolen tarrat. Etupuoli kuvalla, punainen nauha ylhäällä. Koko 48 x 34 mm.

tulitikkutarra-malli-ekr

Tulitikkuaskin etu- ja takapuolen tarrat. Etupuoli kuvalla, ei numeropaikkaa. Koko 48 x 34 mm.