Tee rintanappeja Gredissä

Ehdokkaalle, Työkalut 14:20

Tee omat rintanappipohjasi Gredissä. Gredissä on useita rintanappipohjia, joihin voit muokata omat tekstisi ja ladata oman kuvan. Lataa valmis tiedosto rintanappien valmistusta varten pdf-tiedostona.

Rintanappi 56 mm

Rintanappi, 56 mm

rintanappi_56mm_kuvallinen_6

A4-arkillinen rintanappipohjia, 56 mm, kuvallinen

rintanappi_56mm_kuvallinen_5

rintanappi_56mm_kuvallinen_7

Arkki_Rintanappi_56mm_kuvallinen_7

A4-arkillinen rintanappipohjia, 56 mm, kuvallinen

A4-arkillinen rintanappipohjia 56 mm, kuvaton

rintanappi_56mm_kuvaton_2

Arkki_Rintanappi_56mm_kuvaton_2

A4-arkillinen rintanappipohjia, 56 mm, kuvaton

A4-arkillinen rintanappipohjia, 56 mm, kuvaton

rintanappi_56mm_kuvaton-vaalea2

Rintanappi 56 mm, kuvaton

Tästä alaspäin rintanapit ovat kokoa 38mm. Jos teet rintanappeja SDP:n kampanjapaketteja varten, käytäthän 56 mm rintanappipohjaa.

A4-arkillinen rintanappipohjia, 38 mm, kuvaton

rintanappi_38mm_kuvaton-vaalea2