Tee lehtimainos

Kansanedustajan työkalut 15:05

Gredi on internetpohjainen palvelu, jonka avulla voit tehdä itse esitteitä, postikortteja, lehtimainoksia, käyntikortteja ja muita painotuotteita SDP:n ilmeen mukaisiin valmispohjiin.

Aineiston tekeminen on helppoa, sinun tarvitsee vain muokata teksti ja kuvat sekä tallentaa valmis materiaali painoa varten.

50x100-malli-joona2

Lehti-ilmoitus 50×100 mm, taustakuvalla

50x100_valkpohja-ohjelma

Lehti-ilmoitus 50×100 mm, valkoisella taustalla.

90x70_2p_korkea_punainen_kuva_oikealla-(2)

Lehti-ilmoitus 90×70 mm, valkoisella taustalla, kuva oikealla.

90x70_2p_korkea_punainen-kuvavasemmalla

Lehti-ilmoitus 90×70 mm, valkoisella taustalla kuva vasemmalla.

90x70_2p_kuva_oikealla-2

Lehti-ilmoitus 90×70 mm, valkoisella taustalla kuva oikealla.

mallipohja-2p-kuva-vasemmalla

Lehti-ilmoitus 90×70 mm, valkoisella taustalla kuva vasemmalla.

50x100_1p_ohjelmalla-malli

Lehti-ilmoitus 50×100 mm, valkoisella taustalla ja syvätyllä kuvalla.

50x100_1p_pitk_nimi-malli

Lehti-ilmoitus 50×100 mm, valkoisella taustalla ja syvätyllä kuvalla, pitkälle nimelle.

90x70_2p_korkea_punainen-malli

Lehti-ilmoitus 90×70 mm, valkoisella taustalla ja syvätyllä kuvalla.

90x70_2p_ohjelma-malli

Lehti-ilmoitus 90×70 mm, valkoisella taustalla ja syvätyllä kuvalla.