Tee ja tilaa vaalimateriaalia – Roll-up, A5-esite, postikortti

Ehdokkaalle, Työkalut 16:18

SDP:n ehdokas voi tehdä oman vaalimateriaalin valmiiseen pohjaan helposti SDP:n ehdokkaiden käytössä olevassa palvelussa.

Palvelussa voi tehdä puolueen valmiiseen pohjaan seuraavat tuotteet: Roll-upin, nelisivuisen A5-esitteen, käyntikortin tai postikortin, ja voit tilata tuotteet suoraan palvelusta.

Palvelu toimii näin:

• Mene sivulle: https://sdp.ppd.fi/fi/tuotteet/vaalituotteet
  • Valitse haluamasi tuote esim. Kortti A6 Pohja.
  • Valitse haluamasi painotuotemäärä.
  • Paina jatka, jolloin pääset lisäämään pohjaan oman kuvan ja tekstin.
  • Paina esikatselua pohjassa, nähdäksesi tuotteen ilman teksti- ja kuvakenttäviivoja (huom. esikatselu ei avaa ponnahdusikkunaa).
  • Kun olet tyytyväinen, paina Lisää ostoskoriin.
  • Ostoskorista pääset vielä muokkaamaan tuotetta sivellin-kuvakkeesta (siirry personointiin).
  • Valitse maksutapa ja siirry maksamaan.
  • Tuotteet postitetaan sinulle.

Palvelussa on myös mahdollisuus tilata tuotteet itse suunnitelluista aineistoista, jolloin valitset esimerkiksi Esite A5 valmiille aineistoille ja lataat järjestelmään oman aineiston pdf-tiedostona. Kunkin tuotteen kohdalla kerrotaan tuotteen mitat, joita suunnitteluaineiston tulee vastata.