Tarjouksia ehdokkaalle

Ehdokkaalle 12:11

Kärrypoletit - kuvituskuva

Tälle sivulle kootaan erilaisia vaalikampanjoinnissa hyödynnettäviä tarjouksia.

Videoeditointia ehdokasvideon tekoon:  Asiakas voi ladata videoklippinsä, still-kuvansa tai äänitiedostonsa Make My Filmin nettisivuilla. Aineisto on voitu kuvata matkapuhelimella tai perinteisellä kameralla. Sen jälkeen palvelun henkilökunta editoi videon, ja asiakas saa siihen esikatselulinkin. Maksu suoritetaan suoraan verkossa. Make My Filmin mukaan video valmistuu nopeimmillaan parissa päivässä. Hyväksynnän jälkeen asiakas saa videon itselleen, ja Make My Film tuhoaa kaiken siihen liittyvän aineiston omilta palvelimiltaan.

Tutustu – makemyfilm.fi

Painotalo Trinketin tarjoukset ehdokkaille (www)

KaupunkiSanomien ilmoitusten tarjoushinnat ehdokkaille (Jakelualueena Espoo, Vantaa, Helsinki, Järvenpää, Tuusula ja Kerava. Lehti tavoittaa 25 000 kontaktia per jakelukerta.) (pdf)

Waasa Graphicsin vaalihinnasto (A5 Flyer, A4 Flyer, B2 julisteet)

Printix – Autoon kiinnitettävät magneettitarrat:

”Kertakäyttöinen, lyhytaikaiseen käyttöön tarkoitettu magneettitarra ei ole ekologisesti ajatellen kovinkaan kestävä ratkaisu. Olemme ratkaisseet asian kehittämällä palautettavan ja uudelleen käytettävän tarran. Magneetit toimitetaan kuoressa, jonka mukana tulee ohjeet magneettien palauttamiseen käytön jälkeen sekä valmiiksi maksettu palautuskuori. Käytöstä palautuneet magneetit puhdistetaan, pinnoitetaan uudelleen ja käytetään uudelleen”

HINNAT:
Valmiit koot A3 297 x 420 tai ympyrä halk. 40 cm (koot sopivat suurimpaan osaan automalleja): Magneettipari (2 kpl) 99,- (hinta sisältää 2 kpl magneetteja, toimituskulut sekä valmiiksi maksetun palautuskuoren).

Lisätietoa ja tarjouspyynnöt: printix@printix.fi tai 044 293 5176

R-kioskilta voit tilata kahvikuponkeja, jolla saa veloituksetta kupin kahvia miltä tahansa Suomen R-kioskilta. Kuponki on saatavana sekä suomeksi että ruotsiksi. Kupongin kääntöpuoli on täysin käytettävissä omaan viestintään.

Katso ohjeet (pdf)