Suomen ensimmäinen Tweet Chat!

SDP järjestää tänään 19.11. kello 19 Suomen ensimmäisen Tweet Chatin. Keskustelun aiheena on Ihmisoikeudet ja turvallisuus, ja mukana ovat presidentti Tarja Halonen ja kansanedustaja Maria Guzenina sekä Docventuresin Riku Rantala ja Tuomas Milonoff.

Lisäävätkö ihmisoikeudet turvallisuutta? Mitä keskustelijat ovat nähneet maailmalla? Mikä on Suomen ihmisoikeustilanne ja missä on parantamisen varaa? Muun muassa näistä kysymyksistä käydään keskustelua Twitterissä hashtagilla #TurvallinenSuomi. Keskustelu on kaikille avoin.

Tweet Chat on uusi ja kaikille avoin tapa käydä keskustelua. Kuka tahansa voi seurata ja osallistua keskusteluun samalla hashtagilla. Kyseessä on Suomen ensimmäinen Tweet Chat.

Keskustelijoiden Twitter-käyttäjänimet: @TarjaHalonen, @Guzenina, @rikurantala, @TunnaMilonoff

Tervetuloa mukaan keskustelemaan ja esittämään kysymyksiä!