Sosialidemokraattiset Naiset hakee toiminnanjohtajaa

Sosialidemokraattiset Naiset hakee toistaiseksi voimassaolevaan työsuhteeseen toiminnanjohtajaa.

Sosialidemokraattisten Naisten toiminnanjohtaja ohjaa ja tukee valtakunnallisen järjestön 12 alueellista naispiiriä, valmistelee työvaliokunnassa käsiteltäviä asioita, toimii Naisliiton hallituksen kokouksissa asioiden esittelijänä, vastaa liiton taloudesta ja toiminnan suunnittelusta vuosittaisen budjetin mukaisesti sekä tekee yhteistyötä puoluetoimiston muiden työntekijöiden kanssa. Sosialidemokraattiset Naiset on toiminnallisesti itsenäinen osasto SDP:n puolueorganisaatiossa.

Työpaikka sijaitsee Helsingin keskustassa SDP:n puoluetoimistossa. Työsuhde alkaa 1.4. perehdytysjaksolla ja uusi toiminnanjohtaja aloittaa tehtävänsä 1.6.2020.

Tehtävän täytössä hakijalta edellytetään:

• Sosialidemokraattisten Naisten arvomaailman omaksumista.
  • Ylempää korkeakoulututkintoa.
  • Kokemusta someviestinnästä ja tiedottamisesta, järjestötyöstä ja tapahtumien järjestämisestä sekä kampanjoinnista.
  • Lisäksi edellytetään politiikan, naisjärjestön ja tasa-arvotyön toimintakentän vahvaa kokemusta.
  • Tehtävässä tarvitaan paineensietokykyä, oma-aloitteellisuutta, järjestelmällisyyttä ja hyviä vuorovaikutustaitoja.
  • Englannin ja ruotsin kielen sujuvan käytön lisäksi ranskan tai saksan kielen taito katsotaan eduksi.
  • Sosialidemokraattiset Naiset kuuluu kansainväliseen sosialidemokraattiseen liikkeeseen. Tehtävässä edellytetään valmiutta ilta- ja viikonlopputöihin sekä matkustamiseen myös ulkomaille.

Hakemuksia otetaan vastaan 9.2.2020 saakka sähköpostiosoitteessa: merja.vuohelainen@sdp.fi

Lisätietoja tarvittaessa soittamalla 3.-5.2.2020 klo 9.00-10.00 Vuohelainen 040 746 4070.